×
×

عکس و ویدئو: مرضیه امیری

  • کد نوشته: 144460
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • «مهدی یراحی» که پس از مدت‌ها بار دیگر کنسرت خود را در برج میلاد برگزار می‌کرد، نخستین روز خرداد ماه با استقبال گسترده مخاطبین اش و به همت موسسه رویال هنر (تهیه‌کنندگی مجید عبدی) به روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت مهدی یراحی را می توانید مشاهده نمایید

    عکس و ویدئو: مرضیه امیری
  • کنسرت مهدی یراحی

    «مهدی یراحی» که پس از مدت‌ها بار دیگر کنسرت خود را در برج میلاد برگزار می‌کرد، نخستین روز خرداد ماه با استقبال گسترده مخاطبین اش و به همت موسسه رویال هنر (تهیه‌کنندگی مجید عبدی) به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، یراحی در این کنسرت به اجرای گلچینی از قطعات منتشر شده اش از جمله «امپراطور»، «آینه قدی»، «مثل مجسمه»، «منو ر‌ها کن»، «آخرین اسیر»، «نفر»، «بی دفاع»، «عطر تو»، «آشوب»، «غزال» و «از خودت خبر بیار» پرداختک

    در این کنسرت نوازندگانی چون عماد لاریجانی و مهرداد احمدزاده (کیبورد)، احسان نی زن (ویولن)، علی افلاطونی (گیتار)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، مجید رضاپور (درامز)، مرتضی کریمی (عود)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش)، مرسل وطنی (ساکسفون) و امیر فقیه (سمپلر) با همراهی امیرحسین کیانپور (نوازنده مهمان دودوک) به روی صحنه رفتند.

    شایان ذکر است که علی تفرشی خواننده، هومن نامداری آهنگساز و تنظیم کننده و پویان ابوترابی ترانه سرا میهمانان ویژه مهدی یراحی در این کنسرت بودند.
    ویدئویی کوتاه از اجرای زنده مهدی یراحی:
    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت مهدی یراحی را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=144460
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *