×
×

از سوی مؤسسه صوتی «آوای هنر»

  • کد نوشته: 144317
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «یعنی درد»، اثر تازه «رضا صادقی»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، از سوی مؤسسه صوتی «آوای هنر» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با انتشار اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز» بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «یعنی درد» را در ادامه دنبال کنید

    از سوی مؤسسه صوتی «آوای هنر»
  • آلبوم «یعنی درد»، اثر تازه «رضا صادقی»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، از سوی مؤسسه صوتی «آوای هنر» منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «یعنی درد»، شامل ۱۲ قطعه با عناوین «حال بارون»، «یعنی درد»، «همه این روزا»، «من و یادت»، «معصومانه»، «دل دلا»، «یه چیزی کمه»، «آروم برو»، «همه چی خوبه»، «اولین بارون»، «من دوست دارم» و «دیگه تموم شد»، در فضایی اجتماعی و برخواسته از حال و هوای اجتماع ایرانی ما ساخته و پرداخته شده و با نگاهی عمیق به دردها و سختی های گریبانگیر برخی هموطنانمان، بی شک خروجی قابل تأمل و ویژه ای را ارائه کرده است.

    «رضا صادقی» در یادداشتی که بر یکی از صفحات جلد آلبومش به چاپ رسیده، نوشته است: «این آلبوم را تقدیم می کنم به همه انسانهای پر درد جهان. به مادرانی که از سر ناچاری گوشه های قلبشان را کنار جاده ها رها می کنند. به دخترم ایران که معصومانه تنها ماند. به کودکان کوره آجر پزی شمس آباد. به کارگرانی که دستان خالیشان همیشه گرم است. به همه عاشقان پر درد روزگار که عشق را به بهانه درد رها نکردند. به هواداران جانم که دردم را دانستند و تنهایم نگذاشتند.

    سپاسگزارم از خدایی که درمان دردهاست و تنهایم نمی گذارد. پدر و مادرم که دعایشان قدرتم و نگاهشان عزتم و وجودشان برکتم است و همسر صبورم که پا به پای اشکم بود و همصدای دردم. از حمایت مردم با عشق وطنم ایران و زادگاهم بندر عباس و میناب و باز هم هواداران بی توقع و عاشقم و تیارا که تمام لبخند مهر خداست در من. امیدوارم این اثر لیاقت توجه مخاطبانم را کسب کند که هر آنچه می شنوید، گوشه های قلبم و عاشقانه ها و دردها و تفکراتم است.

    به امید روزهای بی درد و شاید کم درد و شاید…»

    صادقی در این اثر ترانه سرایی و آهنگسازی قطعات را به همکاری «فؤاد غفاری»، «بابک بابایی»، «حدیث دهقان»، «محمد علی شیعاوی»، «صابر قدیمی»، «نیکان»، «محسن حق نظری» و «محمد عابدینی» بر عهده داشته اند. او همچنین تنظیم یک قطعه را انجام داده و «مهران خالصی»، «مسعود همایونی»، «مهرداد احمدزاده»، «امیر بهادر دهقان»، «شهراد امیدوار»، «آرمان منور صادق»، «نیکان»، «معین راهبر»، «سعید زمانی»، دیگر تنظیم کنندگان قطعات این آلبوم بوده اند.

    فیروز ویسانلو، فرشید ادهمی، مهران خلیلی، مهدی شکاری (کلاسیک گیتار)، مسعود همایونی (الکتریک گیتار)، حسن فراهانی (ترومپت)، میثم مروستی، سپهر ارشاد، پیام طونی، فرشید اوجی، مسعود نوروزی (ویولون)، ابراهیم علوی (عود) و بهروز دهقانی (گیتار باس)، نوازندگی قطعات را بر عهده داشته اند که در برخی قطعات «پیام طونی» رهبریِ ارکسترِ اجرایی نیز بوده است. میکس و مسترینگ را «مهران خالصی»، «آرش پاکزاد»، «محمد فلاحی»، «سعید زمانی»، «ایمان حجت» به انجام رسانده و صدابرداران «ناصر فرهودی»، «میلاد فرهودی» و «عادل شریف»، طراح جلد و آلبوم پوستر «هادی کریمی» و مدیر اجرایی «علی نیکونیا» بوده اند.

    قطعات آلبوم «یعنی درد»، در «استودیو پاپ»، «استودیو راگا» و استودیوی شخصی «رضا صادقی» به ضبط رسیده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «یعنی درد»، با صدای «رضا صادقی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای هنر»، منتشر شده است و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین خریداری این اثر بصورت آنلاین و قانونی از سایت «بیپ تونز beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=144317
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *