×
×

برای یک شب دیگر

  • کد نوشته: 143244
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت «کیهان کلهر»، موسیقیدان برجسته ایرانی و بین المللی و «علیرضا قربانی»، خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در شهر ونکوور کانادا برای یک شب دیگر تمدید شد.
    +کنسرت‌های کلهر و قربانی از ۱۶ اردیبهشت در دالاسِ تگزاس آغاز شده است

    برای یک شب دیگر
  • کنسرت «کیهان کلهر»، موسیقیدان برجسته ایرانی و بین المللی و «علیرضا قربانی»، خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در شهر ونکوور کانادا برای یک شب دیگر تمدید شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کلهر و قربانی که تور کنسرتهای خارجی را از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری آغاز کرده اند، در میانه این تور به ونکوور کانادا سفر می‌کنند و طی دو شب، در این شهر به اجرای موسیقی ایرانی می‌پردازند. در ابتدا قرار بود اجرای مشترک این دو هنرمند ایرانی در تاریخ ۱۴ مِی (۲۴ اردیبهشت) برگزار شود که پس از اتمام بلیت‌های این اجرا، بار دیگر تمدید شده و تاریخ ۱۶ مِی (۲۶ اردیبهشت) نیز به جدول اجراییشان علاوه شد.

    کنسرت‌های کلهر و قربانی از ۱۶ اردیبهشت در دالاسِ تگزاس آغاز شده و در ۱۷ این ماه کنسرت را در بوستون بروی صحنه بردند. در تاریخ ۱۳ مِی (۲۳ اردیبهشت) اجرای نیویورک را پیش رو دارند و بعد از آن طی دو شب اجراهای ونکوور را خواهند داشت. «ساز و آواز» یکی از بخش های در نظر گرفته برای اجراهای این دو هنرمند است که تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان خواهد شد.

    شایان ذکر است که «لس‌آنجلس تایمز» با اشاره به این تور نوشته است: «کیهان کلهر استاد کمانچه یکی از هنرمندان محبوب ایران و سفیر برجسته موسیقی فارسی است. او همکاری‌هایی گسترده با هنرمندانی از جمله یویو ما، بروکلین رایدر، کرونوس کوارتت، گروه غزل و ارکسترهای بسیاری در سراسر جهان داشته است. موسیقی کلهر در غرب محبوب است و او یک نیروی خلاق در صحنه موسیقی بین المللی امروز است. قربانی نیز یک خواننده خیره کننده است و از او به عنوان جانشین محمدرضا شجریان، استاد بلامنازع موسیقی کلاسیک فارسی یاد می‌شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=143244
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *