×
×

به تهیه کنندگی «مهدی کرد»

  • کد نوشته: 143182
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • «مریم حیدرزاده»، شاعره معاصر و نام آشنای کشورمان، مجوز انتشار تازه‌ترین آلبوم خود را دریافت کرد.

    +دو اثر پیشین از اشعار و دکلمه‌های «مریم حیدر‌زاده»، «یا تو یا هیچکس» به آهنگسازی «آرتین شاهوران» و «به خاطر تولدت» به آهنگسازی «فریبرز لاچینی» بوده که بازتاب خاص و قابل توجهی داشته‌اند

    به تهیه کنندگی «مهدی کرد»
  • «مریم حیدرزاده»، شاعره معاصر و نام آشنای کشورمان، مجوز انتشار تازه‌ترین آلبوم خود را دریافت کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «آبرنگ» جدید‌ترین اثر از «مریم حیدر‌زاده»، شامل دکلمه‌های این شاعره به همراه قطعات موسیقی انتخابی است. تهیه کنندگی این آلبوم بر عهده «مهدی کرد» بوده و به زودی در فروشگاه‌های معتبر فرهنگی و هنری توزیع شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    حیدرزاده، آلبوم «آبرنگ» را به عنوان سومین اثر مستقل خود بعد از وقفه چند ساله راهی بازار می‌کند. او طی سال‌های گذشته با وجود حضور کم در موسیقی، فعالیت‌های هنری دیگری نظیر برگزاری نمایشگاه نقاشی‌ و همچنین انتشار کتابش را از پیش برده است.

    دو اثر پیشین از اشعار و دکلمه‌های «مریم حیدر‌زاده»، «یا تو یا هیچکس» به آهنگسازی «آرتین شاهوران» و «به خاطر تولدت» به آهنگسازی «فریبرز لاچینی» بوده که بازتاب خاص و قابل توجهی داشته‌اند. آلبوم «مثل هیچکس» هم معروف‌ترین مجموعه آثار این شاعر است که با دکلمه او و صدای «خشایار اعتمادی» منتشر شده بود.

    شایان ذکر است که آلبوم «آبرنگ»، سومین اثر از «مریم حیدر‌زاده»، بزودی منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت که تاریخ دقیق انتشار و جزئیات بیشتر آن متعاقباَ اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=143182
       
    برچسب ها مریم حیدرزاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *