×
×

با حضور «میلاد درخشانی»

  • کد نوشته: 141578
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه «دال»، در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با گلچینی از قطعات آلبوم «گذر اردیبهشت»، در «تالار وحدت» تهران به روی صحنه می رود. این در حالیست که این گروه برای اجرای پیش روی خود با میهمانی ویژه، هواداران خود را غافلگیر می کند.
    +جزئیات کامل این کنسرت به همراه پوستر و اطلاعات بلیت فروشی

    با حضور «میلاد درخشانی»
  • کنسرت گروه «دال»

    کنسرت گروه «دال»

    کنسرت گروه «دال»، در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با گلچینی از قطعات آلبوم «گذر اردیبهشت»، در «تالار وحدت» تهران به روی صحنه می رود. این در حالیست که این گروه برای اجرای پیش روی خود با میهمانی ویژه، هواداران خود را غافلگیر می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت گروه موسیقی «دال»، طی دو تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به اجرای کنسرت می پردازد و در این دو شب «میلاد درخشانی»، به عنوان خواننده و نوازنده مهمان، این گروه را همراهی می‌کند.

    این گروه، همزمان با یکسالگی آلبوم «گذر اردیبهشت»، کنسرتهای خود را اجرا می کند و ضمن ارائه قطعاتی از این آلبوم و چند تک آهنگ از آثار سابق و بیادماندنیشان، قطعه ای جدید را نیز تقدیم مخاطبان خواهند کرد.

    این اولین باری نیست که گروه موسیقی «دال»، با هنرمندان موسیقی مطرح کشورمان به عنوان نوازنده یا خواننده مهمان، انرژی اجراهای خود را دو چندان می کند، بلکه از سال گذشته که اجراهای مستقل و رسمی خود را آغاز کردند، در هر کنسرت، این استراتژی هنری را پیش گرفته اند. «دال» در شهریور ماه سال پیش، «کیان پورتراب» را به عنوان مهمان همراه داشت که قطعه «آوازم را می‌رقصیدی» را به همراه «امین هدایتی» و اعضای این گروه خواند. در سه شب کنسرت دی ماه ۱۳۹۵ نیز «اشکان خطیبی» خواننده مهمان بود و این بار «میلاد درخشانی» گروه را همراهی خواهد کرد تا مخاطبان یک شب موسیقایی ویژه را نظاره گر باشند.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی «دال» با حضور ویژه «میلاد درخشانی»، در ساعت ۲۱:۳۰ از دو تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری، در «تالار وحدت» تهران به اجرا در می آید و علاقمندان حضور در این کنسرت، می توانند جهت تهیه بلیت اینترنتی، به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=141578
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *