×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران»

  • کد نوشته: 141485
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «دنیای بعد تو»، سومین اثر رسمی از گروه موسیقی «سون»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران»، راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «دنیای بعد تو» را در ادامه دنبال کنید

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران»
  • آلبوم «دنیای بعد تو»، سومین اثر رسمی از گروه موسیقی «سون»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران»، راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، به صورت قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «سون»، یکی از گروههای پر طرفدار موسیقی پاپ کشورمان، پس از مدتی غیبت از عرصه اجراهای زنده، تازه ترین اثر خود را تحت عنوان «دنیای بعد تو»، منتشر کرده و در مدت کوتاهی پس از انتشار این آلبوم، با دستی پر و گلچینی از آثار گذشته و تازه خود، به دیدار هواداران می رود.

    این آلبوم شامل یازده آهنگ به نام های «دیره»، «دنیای بعد تو»، «می خوام ببینمت»، «من عاشقت می شم»، «مثل یه مرد»، «دیوونه»، «تنهاترین»، «اولین عشق»، «حواسم به توئه»، «دوست داشتنی» و «ادعا»می‌باشد که چهار قطعه آن به نام های «دیره»، «دنیای بعد تو»، «اولین عشق» و «ادعا» قبلا به صورت تک‌آهنگ یا ویدیو کلیپ پخش شده بود. ناگفته نماند فضای آهنگ‌ها در این آلبوم مانند آثار سابق گروه است. با این تفاوت که تاثیر پذیری از موسیقی راک یا حداقل حضور گیتار الکتریک در این آلبوم بیش از آثار قبلی احساس می‌شود. از طرفی پختگی و تجربه در آلبوم جدید این گروه مشخص است.

    حدود ۱۲ سال از تاسیس گروه «سون» می‌گذرد. در این مدت با پخش دو آلبوم و اجراهای زنده متعدد، تجربه‌های موسیقایی در اعضای گروه اندوخته گشته که تمامی آن را در آلبوم سوم آن‌ها می توان مشاهده کرد. بخش اعظم تولید «دنیای بعد تو» در خارج از کشور انجام شده، پروسه تهیه تولید نیز نزدیک به چهار سال زمان برده و هزینه و انرژی زیادی برای آن صرف شده است تا بالاترین کیفیت ممکن در این آلبوم به مخاطب ارایه شود.

    اعضای گروه «هفت» را «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» تشکیل می‌دهند و این مجموعه شناخته شده، در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با مجموعه قطعاتی از آلبوم تازه و قطعا برخی قطعات قدیمی و بیادماندنی شان، شبی خاطره انگیز را طی دو سئانس و در سالن «میلاد نمایشگاه بین المللی»، برای مخاطبان رقم خواهند زد.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی پاپ «دنیای بعد تو» از گروه «سون»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران» منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین دانلود قانونی این آلبوم از سایت «بیپ تونر beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=141485
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *