×
×

۲۵ فروردین با حضور همایون نصیری و بهرام آقاخان

  • کد نوشته: 140575
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • کارگاه آموزشی ریتم و دستگاه‌های فلامنکو با حضور دو تن از موزیسین ها و نوازندگان برتر کشور برگزار می‌‌شود. همایون نصیری و بهرام آقاخان دو تن از نوازنده های شاخص و موزیسین های سرشناس کشور در تاریخ ۲۵ فروردین کارگاه آموزشی ریتم و دستگاه‌های فلامنکو را در آموزشگاه «دارکوب» برگزار خواهند کرد تا پذیرای دوستداران […]

    ۲۵ فروردین با حضور همایون نصیری و بهرام آقاخان
  • کارگاه آموزشی ریتم و دستگاه‌های فلامنکو با حضور دو تن از موزیسین ها و نوازندگان برتر کشور برگزار می‌‌شود.

    همایون نصیری و بهرام آقاخان دو تن از نوازنده های شاخص و موزیسین های سرشناس کشور در تاریخ ۲۵ فروردین کارگاه آموزشی ریتم و دستگاه‌های فلامنکو را در آموزشگاه «دارکوب» برگزار خواهند کرد تا پذیرای دوستداران موسیقی و علاقمندان باشند.

    این برنامه که بنا به اعلام همایون نصیری (سرپرست گروه دارکوب) حضور در آن برای عموم علاقمندان آزاد است و آنها برای رزرو می توانند با آموزشگاه موسیقی دارکوب تماس بگیرند، قرار است به مرور در برهه های مختلف و با بررسی ژآنرها و گونه های مختلف موسیقی در دوره های مختلف زمانی برگزار شود.

    گفتنی‌‌ست تک آهنگ «من دیوانه» جدیدترین اثر رسمی گروه «دارکوب» بود که اواخر سال گذشته با حضور افتخاری احسان خواجه امیری به عنوان خواننده منتشر شد و با استقبال دوستداران موسیقی هم رو به رو شد.

    گروه دارکوب به زودی در تهران به روی صحنه خواهد رفت و جزئیات کنسرت این گروه موسیقی تلفیقی به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=140575
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *