×
×

کنسرت سیمین غانم در شیراز

  • کد نوشته: 13982
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۲۲ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • سیمین غانم ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه ـ همزمان با عید سعید فطر ـ در مجموعه فرهنگی‌، هنری «حافظ» شیراز به صحنه می‌رود.

  • سیمین غانم ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه ـ همزمان با عید سعید فطر ـ در مجموعه فرهنگی‌، هنری «حافظ» شیراز به صحنه می‌رود.

    آرمین امین بیطرف ـ تهیه کننده و مدیر اجرایی این کنسرت ـ به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد:‌ سیمین غانم متفاوت‌ترین کنسرت خود را به همراه اجرای قطعات جدید در شیراز ویژه بانوان برگزار می‌کند.

    به گفته‌ی وی؛ این اجرا هر شب در یک سانس در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه خواهد بود و پیش فروش بلیت‌های این‌کنسرت از دوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

    تهیه‌کننده این کنسرت توضیح داد:علاوه بر اجرای قطعات «سلامی چو بوی خوش آشنایی» و «گل و گلدون من» قطعات جدیدی از جمله «فردوس» ‌، «بی‌قرار» ‌، «گل سرخ» ،‌«صبوری» ،‌«حلقه » «برگ‌ریزان»،«بارون‌ها» و آوازهای در سه گاه و اصفهان اجرا خواهد شد.

    بیطرف یادآور شد: قرار بود به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) خانم سیمین غانم اجرایی در کرمان و قزوین داشته باشند که متاسفانه موفق به دریافت مجوز نشدند.

    وی اظهار امیدواری کرد:کنسرت‌های موسیقی بانوان در سطح جامعه و کشور به راحتی و سهولت برگزار شود تا بتوانیم در شهرهای دیگر نیز کنسرت‌هایی برای بانوان و علاقه مندان موسیقی برگزار کنیم.

    به گزارش ایسنا، موسسه‌ی «ندای دل» ۲۳۴۶۷۶۵۶-۰۷۱۱ آموزشگاه آبنوس ۲۲۷۲۳۴۵-۰۷۱۱ ‌، آموزشگاه سارنگ ۶۳۰۳۹۲۱-۰۷۱۱ ، سینما سعدی ۲۳۳۰۷۹۱ موسسه شهر آفتاب ۶۴۷۴۲۳۸-۰۷۱۱ مراکز بلیت‌فروشی این کنسرت اعلام شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=13982
       
    برچسب ها سيمين غانم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *