×
×

شادباشی به لطافت بهار، به سرخی لاله، به سبزی چمن، پیشکشی از گروه «آوای رود»

  • کد نوشته: 139728
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • تصنیف «نوروز» با شعری از سعدی و باباطاهر و بخشی از ترانه ی خراسانی به آهنگسازی «بهزاد انصاری» توسط گروه موسیقی «آوای رود» و به مناسبت نوروز باستانی، به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +گروه موسیقی «آوای رود» موزیک ویدیو «دل شیدا» را نیز یلدای امسال منتشر کرد و با استقبال خوبی از طرف هنردوستان مواجه شد

    شادباشی به لطافت بهار، به سرخی لاله، به سبزی چمن، پیشکشی از گروه «آوای رود»
  • تصنیف «نوروز» با شعری از سعدی و باباطاهر و بخشی از ترانه ی خراسانی به آهنگسازی «بهزاد انصاری» توسط گروه موسیقی «آوای رود» و به مناسبت نوروز باستانی، به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «آوای رود» که موزیک ویدیو «دل شیدا» را یلدای امسال منتشر کرد و با استقبال خوبی از طرف هنردوستان مواجه شد. این بار در آستانه بهار ۹۶، تصنیف «نوروز» را منتشر کرد.

    بهزاد انصاری  (عود، سه تار)، مهدی تفکری (آواز)، چاوش اسکندری خواه (تار)، نازنین بازرگانی (قانون ،تنبک)، پگاه خیردوش (کمانچه)، صدار مذهب یوسفی (دف، دایره، کوزه، دهل)، امین رحیمی (سرنا)، امیر والی (ضبط، میکس و مستر) و رضا صالحی (کارگردان) به عنوان اعضای گروه موسیقی «آوای رود» در این اثر هنرنمایی کرده اند.

    شایان ذکر است که این گروه در سال ۱۳۸۵ به سرپرستی «بهزاد انصاری» تشکیل شده است و اعضای این گروه جمعی از فارغ التحصیلان رشته موسیقی دانشگاه هنر می باشند که تاکنون کنسرت های مختلفی در فرهنگسراهای بهمن، شفق، ارسباران، تالار وحدت، تالار اندیشه، تالار فردوسی، تالار فارابی، دانشگاه هنر و دانشگاه امیر کبیر برگزار نموده اند. ناگفته نماند این گروه تاکنون موفق به کسب عناوین چون «گروه برگزیده دومین فستیوال گروه نوازی کشور در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰»، « کسب مقام دوم گروه نوازی در نخستین دوره جشنواره گروه نوازی دانشگاه هنر در دی ماه سال ۱۳۸۷»، « کسب مقام دوم گروه نوازی در چهارمین دوره جشنواره موسیقی دانشجویی درآذر ماه سال ۱۳۸۶» و «گروه برگزیده نخستین فستیوال گروه نوازی کشور در خرداد ماه سال ۱۳۸۶» گردیده است.

    در ادامه می توانید تصنیف «نوروز» (با شماره مجوز ۰۰۵۸۶/۶۰۰/ت/۹۵/۱۲ از دفتر موسیقی وزارت ارشاد) را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تصنیف «نوروز»

    آنلاین بینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=139728
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *