×
×

با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان

  • کد نوشته: 1397
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • بیژن بیژنی هم اکنون مشغول تهیه آلبوم هوای تازه با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان است. بیژن بیژنی(خواننده) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: این آلبوم شامل هشت تصنیف ارکسترال است که اشعار آن را امیرحسن سعیدی و هما میرافشار سروده‌اند. وی افزود: همچنین قرار است این آلبوم درقالب یک کنسرت در تابستان […]

  • بیژن بیژنی هم اکنون مشغول تهیه آلبوم هوای تازه با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان است.
    بیژن بیژنی(خواننده) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: این آلبوم شامل هشت تصنیف ارکسترال است که اشعار آن را امیرحسن سعیدی و هما میرافشار سروده‌اند.
    وی افزود: همچنین قرار است این آلبوم درقالب یک کنسرت در تابستان امسال نیز اجرا شود.
    بیژنی همچنین از انتشار مجدد آلبوم چهار فصل خبر داد و گفت: این آلبوم با تنظیم و آهنگساز اسماعیل تهرانی است که شامل هشت تصنیف است و براساس ملودی‌های محلی ایران تنظیم شده است.
    وی افزود: اشعار آلبوم «چهار فصل» را امیرحسن سعیدی و هما میرافشار سروده اند که بر اساس ملودی های محلی ساخته شده است.
    وی درباره جدیدترین آلبوم خود با عنوان آفتاب خوبان که اواخر اسفندماه سال گذشته توسط حوزه هنری انتشار یافت، گفت: این آلبوم سیزدهمین آلبوم موسیقی من به‌شمار می‌آید که به مناسبت هشتصدمین سال تولد مولانا منتشر شده است.
    وی افزود: این اثر شامل چهار غزل از مولانا و دو غزل از حافظ است که مانند سایر کارهای دیگرم یک کار ارکسترال است که برای سازهای کلاسیک و سازهای ایرانی تنظیم و تصنیف شده است.
    این هنرمند خاطرنشان کرد: در تهیه‌ آلبوم «آفتاب خوبان» نوازندگانی چون علی جعفری(ویولن)، میثم مروستی و مازیار ظهیرالدینی(ویلن و ویولا)، علیرضا خورشیدفر(کنترباس)، کریم قربانی(ویلنسل)، محمود منتظم(تیمپانی)، اسماعیل واثقی(سنتور)، شهریار فریوسفی(تار و سه تار)، پاشا هنجنی(نی)، سینا جهان آبادی(کمانچه)، پریچهر خواجه(قانون)، کورش بزرگ پور(دف، تنبک و دهل) و امید مصطفوی(تنبک) همکاری کرده‌اند.
    بیژن بیژنی، متولد ۱۳۳۲ بابل و دارای نشان درجه دو هنری از هنرمندان فعال در عرصه موسیقی و خوشنویسی است. آلبوم‌های موسیقی نهانخانه دل، سیب سرخ خورشید، آیینه در آیینه، ایران زمین، گل به دامن و افسانه سرزمین پدری‌ام، بخشی از آلبوم‌های ترانه‌ای است که بیژن بیژنی در سال‌های اخیر منتشر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1397
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *