×
×

گفتگوی کوتاه با نوا جنگوک

  • کد نوشته: 13939
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۲۰ام مرداد ۱۳۹۰
  • ۰
  • نوا جنگوک در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران ضمن بیان این مطلب گفت: این آلبوم حاصل تلاش های آخرین روزهای حیات پدرم محسوب می شود که در آن مقطع زمانی مشغول گذراندن مراحل پایانی میکس آلبوم”دریچه” بود. دختر مرحوم عطا جنگوک در ادامه افزود: در آن روزها داریوش پیرنیاکان کار میکس این اثر […]

  • نوا جنگوک در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران ضمن بیان این مطلب گفت: این آلبوم حاصل تلاش های آخرین روزهای حیات پدرم محسوب می شود که در آن مقطع زمانی مشغول گذراندن مراحل پایانی میکس آلبوم”دریچه” بود.

    دختر مرحوم عطا جنگوک در ادامه افزود: در آن روزها داریوش پیرنیاکان کار میکس این اثر را انجام می داد و صادق نوری نیز به عنوان صدابردار با آنها همکاری می کرد؛ خوانندگی این اثر را نیز علی رضا شامحمدی بر عهده داشت و برای آماده کردن آلبوم”دریچه” زحمات زیادی کشیده شد.

    وی همچنین تصریح کرد: متاسفانه در طول یک سال گذشته موسسه های فرهنگی هنری که در انتشار آلبوم های موسیقی فعالیت دارند حاضر به انتشار این آلبوم نشده اند و دلیل این امر را نیز چهره نبودن خواننده اثر عنوان می کنند.

    نوا جنگوک در ادامه با اشاره به مراسم سالگردی که قرار بود برای پدرش برگزار شود گفت: قرار بود خانه موسیقی مراسمی را برای سالگرد پدرم برگزار کند که متاسفانه بنا به دلایلی این اتفاق نیافتاد و خانواده جنگوک از این بابت از دست اندرکاران خانه موسیقی گلایه مند هستند.

    عطاء جنگوک در سال ۱۳۲۷ متولد شد و پس از عمری فعالیت در عرصه موسیقی ایرانی در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ به علت سکته و خونریزی مغزی در بیمارستان شهدا در تهران درگذشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=13939
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *