×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از آخرین کنسرت سال ۱۳۹۵ «احسان خواجه امیری»

  • کد نوشته: 139325
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • «احسان خواجه امیری» اولین کنسرت با اجرای آلبوم «۳۰ سالگی» را سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، در آستانه فرارسیدن سال نو و آخرین روزهای زمستان ۹۵، با استقبال مخاطبین خود در شهر تهران برگزار کرد.
    +در ادامه می توانید گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از متن و حاشیه کنسرت «احسان خواجه امیری» را دنبال کنید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از آخرین کنسرت سال ۱۳۹۵ «احسان خواجه امیری»
  • کنسرت احسان خواجه امیری

    «احسان خواجه امیری» اولین کنسرت با اجرای آلبوم «۳۰ سالگی» را سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، در آستانه فرارسیدن سال نو و آخرین روزهای زمستان ۹۵، با استقبال مخاطبین خود در شهر تهران برگزار کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت ۲۲ اسفندماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و خواجه امیری پس از برگزاری تور کنسرت‌های طولانی مدت در شهرهایی از آمریکا و کانادا، جدید‌ترین اثر خود را با عنوان «۳۰ سالگی» در تهران به روی صحنه برد.

    احسان خواجه امیری در این کنسرت که به همت موسسه «رویال هنر پارس» و تهیه کنندگی مجید عبدی برگزار شد، قطعاتی از آلبوم‌های «سلام آخر»، «یه خاطره از فردا»، «عاشقانه‌ها»، «پاییز، تنهایی» و «سی سالگی» را با ارکستری به رهبری «هومن نامداری» اجرا کرد.

    در ادامه می‌توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت احسان خواجه امیری را مشاهده نمایید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=139325
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *