×
×

تازه ترین اثر با صدای «میثم ابراهیمی»

  • کد نوشته: 138027
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • پیش فروش آلبوم موسیقی «تیک»، تازه ترین اثر «میثم ابراهیمی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان‌ در سایت «بیپ تونز» آغاز شد.
    +این آلبوم به دو صورت دیجیتال در سایت «بیپ‌تونز» و فیزیکی در فروشگاه‌های فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با این تفاوت که برای اولین بار در ایران، نسخه فیزیکی آن هم در غالب سی‌دی و هم در غالب فلش‌مموری ارائه خواهد شد

    تازه ترین اثر با صدای «میثم ابراهیمی»
  • پیش فروش آلبوم موسیقی «تیک»، تازه ترین اثر «میثم ابراهیمی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان‌ در سایت «بیپ تونز» آغاز شد.

    این آلبوم به دو صورت دیجیتال در سایت «بیپ‌تونز» و فیزیکی در فروشگاه‌های فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با این تفاوت که برای اولین بار در ایران، نسخه فیزیکی آن هم در غالب سی‌دی و هم در غالب فلش‌مموری ارائه خواهد شد. آلبوم «تیک» شامل قطعاتی با عنوانهای «شب و ستاره»، «فکرشوکن»، «لبخند عروسکی»، «عشق من»، «سکوت»، «آرومم»، «عزیزم» و قطعه «بی انصاف» است که این قطعه ساخته خود «میثم ابراهیمی» می باشد.

    به گفته این هنرمند، ظرفیت این فلش‌ها ۸ گیگابایت است و قطعات آلبوم، تمامی کاورها و تیزرهای قطعات مختلف که برخی از آنها قبلاً منتشر شده و برخی هنوز منتشر نشده‌اند را در بر دارد. ارائه به صورت فلش این مزایا را دارد که مخاطبین به علت کوتاه شدن مسیر تبدیل فایل‌های سی‌دی به ام‌پی‌تری، تشویق به خرید نسخه قانونی می‌شوند؛ همچنین استفاده از فلش مموری نیز بعد از خرید، ارزش افزوده‌ای برای این محصول ایجاد می‌کند.

    آلبوم «تیک» اوایل هفته جاری به بازار موسیقی عرضه می‌شود اما پیش فروش نسخه دیجیتال آن از طریق سایت «بیپ تونز» به آدرس اینترنتی beeptunes.com آغاز شده است.

    شایان ذکر است که کوشان حداد، سینا شعبانخانی، مهرزاد امیرخانی، صالح رضایی، عاطفه حبیبی، حامد برادران و شاهین شیخی از جمله هنرمندان و نوازندگانی هستند که در این اثر همکاری داشته اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=138027
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *