×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 137172
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoگروه موسیقی «دال» در آخرین ماه زمستان قطعه موسیقایی «فصل آخر» را در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • گروه موسیقی «دال» در آخرین ماه زمستان قطعه موسیقایی «فصل آخر» را در فضای مجازی منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «دال» قطعه موسیقایی «فصل آخر» را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی منتشر کرد.

    در قطعه «فصل آخر» که بر اساس ملودی «گنجشگک اشی مشی» منتشر شده، امین هدایتی خواننده، شایان شکرآبی پیانو و آهنگساز، غزل مهدوی ترانه سرا، میلاد عالمی نوازنده ویولن سولو، علی جعفری پویان و میلاد عالمی نوازندگان ویولن، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل، سهیل محجوبی ساخت صداهای الکترونیک و حامی حقیقی صدابرداری، میکس و مسترینگ به عنوان عوامل اجرایی حضور داشته اند.

    قطعه «فصل آخر» با مجوز شماره ۰۰۴۵۶/ق/۱۲/۹۵ دفتر موسیقی وزارت ارشاد و شماره ثبت ۱۷۸۶۲ کتابخانه ملی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

    در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «فصل آخر»

    «فصل آخر» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=137172
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *