×
×

هفته گذشته برگزار شد

  • کد نوشته: 1371
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • نخستین نشست هم‌اندیشی هنرمندان موسیقی چهارمحال و بختیاری با مدیران فرهنگی این استان سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، در این همایش که با حضور حدود یک‌صد هنرمند و مسوول حوزه موسیقی در سالن هزاره شهرکرد برگزار شد، در ابتدا محمدحسن خلیلی مسوول انجمن موسیقی این استان به برنامه‌های سال […]

  • نخستین نشست هم‌اندیشی هنرمندان موسیقی چهارمحال و بختیاری با مدیران فرهنگی این استان سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، در این همایش که با حضور حدود یک‌صد هنرمند و مسوول حوزه موسیقی در سالن هزاره شهرکرد برگزار شد، در ابتدا محمدحسن خلیلی مسوول انجمن موسیقی این استان به برنامه‌های سال جاری انجمن موسیقی شهرکرد اشاره کرد و شرایط همکاری با انجمن‌های شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
    وی همچنین در مورد برنامه‌های سال جاری انجمن موسیقی چهار محال و بختیاری، نظرات اهالی موسیقی این استان را جویا شد.
    در ادامه این نشست، داریوش رضوانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری از اهمیت و حساسیت موسیقی سخن گفت و در ادامه به سوالات هنرمندان حاضر در جلسه پاسخ داد.
    رضوانی حمایت خود را از موسیقی‌دانان استان ابراز کرد و از ارائه راه‌کارهای جدید برای پیشرفت موسیقی و خلق آثار متعالی در این عرصه استقبال کرد. وی همچنین از حمایت همه‌جانبه اداره کل ارشاد استان و در اختیار گذاشتن امکانات برای گروه‌های موسیقی خبر داد.
    در این نشست، به همراه پیشکسوتان عرصه موسیقی و مدیران فرهنگ و هنر، مدیران آموزش‌گاه‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1371
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *