×
×

«موسیقی جایگاهی قانونی برای بیان اعتراض است»

  • کد نوشته: 136789
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • راجر واترز تایید کرد گروه «پینک فلوید» به فکر برگزاری کنسرتی در اعتراض به ترامپ در مرز آمریکا-مکزیک است. به نقل از آسوشیتدپرس، راجر واترز از گروه «پینک فلوید» با اشاره به آلبوم کلاسیک «دیوار» یا «د وال» محصول ۱۹۷۹ گفت اجرای این کنسرت در مرز آمریکا-مکزیک اعتراضی به دونالد ترامپ خواهد بود. در سال […]

    «موسیقی جایگاهی قانونی برای بیان اعتراض است»
  • راجر واترز تایید کرد گروه «پینک فلوید» به فکر برگزاری کنسرتی در اعتراض به ترامپ در مرز آمریکا-مکزیک است.

    به نقل از آسوشیتدپرس، راجر واترز از گروه «پینک فلوید» با اشاره به آلبوم کلاسیک «دیوار» یا «د وال» محصول ۱۹۷۹ گفت اجرای این کنسرت در مرز آمریکا-مکزیک اعتراضی به دونالد ترامپ خواهد بود.

    در سال ۱۹۹۰ واترز ترانه‌های این آلبوم را در برلین و با اشاره به فرو ریختن دیوار برلین که یک سال پیشتر انجام شده بود، برگزار کرد و راجر با اشاره به این اجرا گفت: ممکن است یک کنسرت دیگر با همین دیدگاه برگزار کنند.

    وی آلبوم «دیوار» را بیانگر شرایط کنونی و دوران ترامپ خواند که مدام از ساخت دیوار و دشمنان زیاد و ایجاد فاصله بین نژادها و مذهب‌ها حرف می زند.

    این خواننده گفت: «دیوار» درباره این است که چگونه ساخت دیوارها می‌تواند در سطح فردی یا در سطح دو مرز شکل بگیرد.

    واترز افزود: اول از همه لازم است تا مردم از سیاست‌های راست افراطی آگاه شوند و در برابر آنها موضع بگیرند. موسیقی جایگاهی قانونی برای بیان اعتراض است و موسیقیدان‌ها یک حق مطلق و یک وظیفه دارند تا دهانشان را باز کنند و حرف بزنند.

    راجر واترز پیش از این اعتراض خودش را به ترامپ نشان داده بود و در برنامه زنده اخیرش با هوا کردن یک خوک پلاستیکی بزرگ که رویش نوشته بود«لعنت به ترامپ و دیوارش» این اعتراض را عمومی کرده بود. او همچنین تصاویری غول آسا از ترامپ با اعضای گروه کوکلوس کلان را در پس زمینه کنسرتش گذاشته بود.

    در همین حال راجر واترز و نیک میسون دیگر عضو گره «پینک فلوید» تایید کرده‌اند به صورت مشترک در جشنواره گلاستون‌بری برنامه اجرا می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=136789
       
    برچسب ها راجر واترز

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *