×
×

یکی از دبیران هنری دومین دوسالانه موسیقی کلاسیک تا معاصر

  • کد نوشته: 1360
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • یکی از دبیران هنری دومین دوسالانه موسیقی کلاسیک تا معاصر گفت: تلاش می‌کنیم این جشنواره را سالانه برگزار کنیم تا مردم کشورمان ظرفیت شناخته ‌شده موسیقی در جهان را بیشتر بشناسند. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا از انجمن موسیقی ، علیرضا مشایخی آهنگساز و دبیر هنری دومین دوسالانه موسیقی کلاسیک تا معاصر گفت: با تجربه‌ای […]

  • یکی از دبیران هنری دومین دوسالانه موسیقی کلاسیک تا معاصر گفت: تلاش می‌کنیم این جشنواره را سالانه برگزار کنیم تا مردم کشورمان ظرفیت شناخته ‌شده موسیقی در جهان را بیشتر بشناسند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا از انجمن موسیقی ، علیرضا مشایخی آهنگساز و دبیر هنری دومین دوسالانه موسیقی کلاسیک تا معاصر گفت: با تجربه‌ای که از دوره اول این دوسالانه موسیقی در سال ۱۳۸۶ و همچنین چند دوره جشنواره تک‌نوازی داشتیم، معتقد هستم این جشنواره مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت و مردم درباره کیفیت آن قضاوت خواهند کرد.
    وی افزود: این جشنواره قصد دارد ظرفیت شناخته‌شده موسیقی در جهان را به مردم ایران بشناساند و در این زمینه جوانان مستعد را نیز به جامعه موسیقایی کشور معرفی کند.
    سرپرست ارکستر موسیقی نو در ادامه بیان کرد: بالا بردن درک و دریافت هنری و اجتماعی از موسیقی که در ایران به آن بسیار کم پرداخته شده است، از اهداف برگزاری این جشنواره است و ما درصدد این هستیم که درک هنری از موسیقی را در علاقه‌مندان موسیقی و عامه مردم افزایش دهیم.
    دومین جشنواره دوسالانه موسیقی کلاسیک تا معاصر از ۳ تا ۷ خردادماه در سالن رودکی تهران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1360
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *