×
×

میدیا فرج نژاد: مقام هنرمند را تا زنده است باید گرامی داشت

  • کد نوشته: 1358
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۵ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان – مهناز تقی زاده: ۲۹ اردیبهشت ماه قرار است نکوداشتی به مناسبت تولد استاد نصرالله ناصح پور در دانشگاه هنر برگزار شود، به مناسبت این نکوداشت، پیمان ناصح پور و پویان ناصح پور (فرزندان نصرالله ناصح پور) به همراه میدیا فرج نژاد، نوازنده جوان تار، پیام هایی را برای انتشار به موسیقی ایرانیان ارسال داشته اند.

    پیام مشترک پیمان و پویان ناصح پور:

    «پدر گرامی،

    چه افتخاری بالاتر از این که در خانه ای بزرگ شوی که در آن هم دانش مطرح باشد و هم هنر، خانه ای که از هر گوشه اش صدای گوشه های ردیف موسیقی ایرانی و مقام های

  • موسیقی ایرانیان – مهناز تقی زاده: ۲۹ اردیبهشت ماه  قرار است نکوداشتی به مناسبت تولد استاد نصرالله ناصح پور در دانشگاه هنر برگزار شود، به مناسبت این نکوداشت، پیمان ناصح پور و  پویان ناصح پور (فرزندان نصرالله ناصح پور) به همراه میدیا فرج نژاد، نوازنده جوان تار، پیام هایی را برای انتشار به موسیقی ایرانیان ارسال داشته اند.

    پیام مشترک پیمان و پویان ناصح پور:

    «پدر گرامی،

    چه افتخاری بالاتر از این که در خانه ای بزرگ شوی که در آن هم دانش مطرح باشد و هم هنر، خانه ای که از هر گوشه اش صدای گوشه های ردیف موسیقی ایرانی و مقام های موسیقی آذربایجانی شنیده شود، خانه ای که بسیاری از بزرگان علم و هنر را دیده باشد و از هر کدام بتوانی نکته ای در حد وسع خود بیاموزی، خانه ای که هزاران مشتاق موسیقی آوازی ایران در آن آمده و رفته باشند، خانه ی نصرالله ناصح پور

    امیدواریم نکوداشت شما در کنار هنرمندان و هنرجویان، دانشمندان و دانشجویان، آنگونه که مد نظر عزیزان است برگزار شود. گرچه ما در کنار شما نیستیم که در اجرای این برنامه کمک کنیم ولی از راه دور بهترین ها را برای شما، مادر مهربان و برادرمان پرهام عزیز و دیگر عزیزان که در این امر همیاری می کنند، آرزو می کنیم.

    پاینده باشید»

    میدیا فرج نژاد نیز در پیام ارسالی خود، با خرسندی از برگزاری نکوداشت اساتید موسیقی در هنگام حیاتشان، خاطرنشان کرده: «زمانی که شنیدم بنا بر این است تا بزرگداشتی به جهت یک عمر فعالیت هنری برای استاد بیژن کامکار، که به حق زحمات بسیاری در مسیر پیشرفت موسیقی ایرانی کشیده اند، برگزار شود؛ بسیار خوشحال شدم و این عمل را اجر نهادم. چرا که مقام هنرمند را تا زنده است باید گرامی داشت و مویه در غم از دست دادن استادی که سالها از او بی خبر بوده ایم، چه حاصل دارد؟

    اکنون شادم از این جهت که می بینم بزرگداشتی به همان شیوه برای استاد آواز ایرانی، جناب نصرالله ناصح پور برگزار خواهد شد و پیشاپیش برای این استاد گرامی که شاگردان بسیار تربیت کرده اند و کوشش ایشان در نشر آموخته هایشان از اساتید بزرگی چون علی اکبرخان شهنازی و نورعلی خان برومند، به نسل جوان چشمگیر بوده است، آرزوی بهترین ها و سلامتی روزافزون دارم.»

    قابل ذکر است، نکوداشت استاد نصرالله ناصح پور ۲۹ اردیبهشت ماه در دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1358
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *