×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 135736
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت «فروغ فرخزاد» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • قطعه «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت «فروغ فرخزاد» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شعر قطعه «فروغ» از سروده‌های این شاعر نامدار است که در دفتر اشعار او به نام «بعدها» منتشر شده و موسیقی آن اثری از «سامان صمیمی» است. «پدرام فریوسفی»، «میثم مروستی»، «نیلوفر محبی»، «محسن عبادی» و «سامان صمیمی» نوازندگان ویولن این قطعه هستند. پدرام فریوسفی و «میثم مروستی» در قطعه «فروغ» ویولا نواخته‌اند. «آتنا اشتیاقی» هم نوازنده ویولنسل و کنترباس است. جدیدترین اثر علیرضا قربانی با نظارت ضبط «بهنام ابوالقاسم» و صدابرداری «حسام‌الدین ناصری» آماده شده است.

    علیرضا قربانی چندی پیش درباره این قطعه روی صفحه شخصی خود نوشت: «مرگ من روزی فراخواهد رسید. در بهاری روشن از امواج نور، در زمستانی غبارآلود و دور یا خزانی خالی از فریاد و شور… دوستان و یاران عزیز در چند روز آینده و در پاس‌داشت پنجاهمین سال درگذشت بانوی شعر و ادب ایران عزیز، فروغ فرخزاد، قطعه‌ای موسیقایی بر روی یکی از اشعار این بانوی اسطوره شعر نوی پارسی به حضور تمامی علاقه‌مندان ایشان تقدیم می‌کنیم.»

    همچنین برای این قطعه موزیک ویدئوی متفاوتی با حضور جمعی از بازیگران و چهره‌های سرشناس سینما و موسیقی تولید شده که قرار است روز بیست و چهارم بهمن‌ماه و همزمان سالگرد درگذشت فروغ فرخزاد منتشر شود.

    در ادامه می توانید قطعه «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» (با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد) را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود قطعه «فروغ»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=135736
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *