×
×

به آهنگسازی «رامین بهنا» و کارگردانی «رضا موسوی»

  • کد نوشته: 135468
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • پرفورمنس «کاموفلاژ» به آهنگسازی «رامین بهنا» و کارگردانی «رضا موسوی»، در هفته سوم از بهمن ماه سال جاری، در «گالری طراحان آزاد» اجرا می‌شود.
    +جزئیات به همراه پوستر این کنسرت

    به آهنگسازی «رامین بهنا» و کارگردانی «رضا موسوی»
  • پرفورمنس «کاموفلاژ» به آهنگسازی «رامین بهنا» و کارگردانی «رضا موسوی»، در هفته سوم از بهمن ماه سال جاری، در «گالری طراحان آزاد» اجرا می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «رامین بهنا»آهنگساز و نوازنده موسیقی کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه، پرفورمنس «کاموفلاژ» به کارگردانی «رضا موسوی» را در گالری «طراحان آزاد» به اجرا در می آورد.

    این اثر که به گفته «رامین بهنا» پیشنهادی از سوی «رضا موسوی» بوده، بعد از ماهها تمرین با مجموعه قطعاتی از آلبوم پیشین «بهنا» یعنی «ایران ۱۱» وقطعاتی قدیمی تر از آثار او تقدیم مخاطبان خواهد شد.

    آلبوم «ایران ۱۱» سال گذشته از این هنرمند و با گروه «بهنا» به انتشار رسیده است که پس از آن یک اجرای صحنه‌ای از این آلبوم در هفته موسیقی تلفیقی برگزار شد.

    «رامین بهنا» در آهنگسازی فیلم نیز شناخته شده است و به عقیده شخصی او، موسیقی‌هایش با هنر پرفورمنس‌آرت هم‌خوانی دارد و به همین دلیل تصمیم دارد موسیقی‌هایی همراه با تصویر و فیلم بنویسد. او که پس از انتشار آلبومش فعالیت مستمر و اجراهای متعددی نداشته، دلیل این امر را وقت گذاشتن برای کارهایی در قالب پرفورمنس عنوان می‌کند و قرارش بر این است این پرفورمنس‌ها با سوژه‌های مختلف ادامه داشته باشد و یک پرفورمنس دیگر را با گروه «بهنا» حتی تا پیش از اتمام سال جاری، روی صحنه ببرد.

    در پرفورمنس پیش روی این گروه «رضا موسوی»، کارگردانی و طراحی را برعهده داشته، کسری ابراهیمی (درامز)، سیاوش امامی (گیتار)، حامد حمیدزاده (گیتارباس) و آرش عمرانی (سینتی سایزر) نیز به عنوان نوازندگان اثر، سروش کریمی‌نژاد را به عنوان پرفورمر همراهی می‌کنند.

    شایان ذکر است که پرفورمنس «کاموفلاژ» اثر تازه گروه «بهنا» به آهنگسازی «رامین بهنا» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن‌ماه و طی دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۱ در «گالری طراحان آزاد» اجرا می‌شود و علاقه‌مدان می‌توانند جهت تهیه بلیت آن از طریق www.tiwall.com اقدام نمایند

    https://musiceiranian.ir/?p=135468
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *