×
×

انتشار آلبوم جدید بعد از شش سال

  • کد نوشته: 1353
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • امیر تاجیک بعد از دو سال کم کاری، تیرماه سال جاری با آلبوم شیطان به حوزه موسیقی می آید. امیر تاجیک با اعلام این خبر گفت : این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقایی است که در قالب‌های ترنس، هاوس، هیپ‌راک و پاپ‌راک ساخته شده‌است. وی افزود: مضمون این مجموعه موسیقی که به نقد شیطان‌پرستی می‌پردازد […]

  • امیر تاجیک بعد از دو سال کم کاری، تیرماه سال جاری با آلبوم شیطان به حوزه موسیقی می آید.
    امیر تاجیک با اعلام این خبر گفت : این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقایی است که در قالب‌های ترنس، هاوس، هیپ‌راک و پاپ‌راک ساخته شده‌است.
    وی افزود: مضمون این مجموعه موسیقی که به نقد شیطان‌پرستی می‌پردازد از محتوای سوره‌های بقره، ناس و تحقیق و برداشت شده‌است. همچنین ترانه های این اثر را فرجام کلیایی، افشین مقدم، افشین یداللهی،اشکان شب افروز ،علیرضا حسینی ،کیوان ظهرابی ، بهمن بهمن دار و رضا رشید پور سروده اند .
    وی گفت:سازهای به کار رفته در آلبوم «شیطان» در دسته‌های زهی‌آرشه‌ای، زهی‌مضرابی، بادی و کوبه‌ای هستند که توسط نوازندگان متعددی نواخته می شود.
    وی درباره انتخاب اسم شیطان برای این اثر گفت: قصه زندگی‌های نقاب دار بود. در واقع ما در آلبوم شیطان به دنبال چهرهای بی‌نقاب بودیم.
    این خواننده موسیقی درباره کم کاری خود در عرصه برگزاری کنسرت دوسال اخیر گفت:متاسفانه شرایط جامعه به گونه ای نبود که بتوان یک کار جدی در حوزه موسیقی عرضه کرد که خوشبختانه این فضا بهتر شده است و مخاطبان منتظر آثار با محتوا هستند.
    امیر تاجیک همچنین درباره اینکه اینکه چرا از انتشار آخرین آلبومش شش سال می گذرد، گفت : آلبوم شیطان یک اثر موسیقایی خاص به شمار می آید که به دنبال مخاطب خاص است اما کمتر سرمایه‌گذاری حاضر است روی آلبومهایی به این سبک سرمایه‌گذاری کند. بنابراین مجبور شدیم یک تغییرات اساسی در کار بدهیم و آن را شاد تر و ریتمیک تر کنیم .
    وی درپایان از از اجرای کنسرت در شهریور ماه خبر داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1353
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *