×
×

با اجازه صاحب اثر و از سوی مرکز آوای انقلاب اسلامی

  • کد نوشته: 134590
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoهمزمان با تشییع پیکر آتش‌نشانان شهید واقعه تلخ پلاسکو، تک‌آهنگ «کوچ» با صدای «حجت اشرف‌زاده» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این اثر که با آهنگسازی و تنظیم «حمید اکبرزاده» و میکس و مسترینگ «محمد فلاحی» تولید شده، از سوی مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) تهیه شده است.

    با اجازه صاحب اثر و از سوی مرکز آوای انقلاب اسلامی
  • همزمان با تشییع پیکر آتش‌نشانان شهید واقعه تلخ پلاسکو، تک‌آهنگ «کوچ» با صدای «حجت اشرف‌زاده» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این اثر که با آهنگسازی و تنظیم «حمید اکبرزاده» و میکس و مسترینگ «محمد فلاحی» تولید شده، از سوی مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) تهیه شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تولید اثر «کوچ» از ماه‌ها قبل آغاز گردید و در آذر ماه به پایان رسید. هدف از تولید این اثر که در قالب موسیقی سوگواره قرار می گیرد، تلطیف فضای جامعه در مواجهه با حوادث ناگهانی و تلخ به وقوع پیوسته می‌باشد. به گفته‌ی روابط عمومی ماوا حجت اشرف زاده نهایت همکاری و همراهی را جهت تولید این اثر با ماوا داشته است و فارغ از کیفیت اثر کوچ، خلاقیت و همدلی این هنرمند عزیز باعث گردید اثری ماندگار تولید گردد. لازم به ذکر است، پس از وقوع حادثه تلخ پلاسکو تصمیم برآن شد تا اثر کوچ به شهدای آتش نشان تقدیم شود.

    قطعه «کوچ» با صدای «حجت اشرف‌زاده» را می توانید با اجازه صاحب اثر در ادامه از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «کوچ»

    قطعه «کوچ» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=134590
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *