×
×

جزییات «آینه قدی»

  • کد نوشته: 133991
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • تازه ترین آلبوم رسمی مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «آینه قدی» نوزدهم بهمن ماه روانه بازار موسیقی می شود. مجید عبدی تهیه کننده چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی گفت: آلبوم جدید مهدی یراحی «آینه قدی» نام گرفته است و در تاریخ ۱۹ بهمن ماه در سراسر کشور توزیع خواهد شد. ترانه‌های این […]

    جزییات «آینه قدی»
  • تازه ترین آلبوم رسمی مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «آینه قدی» نوزدهم بهمن ماه روانه بازار موسیقی می شود.

    مجید عبدی تهیه کننده چهارمین آلبوم رسمی مهدی یراحی گفت: آلبوم جدید مهدی یراحی «آینه قدی» نام گرفته است و در تاریخ ۱۹ بهمن ماه در سراسر کشور توزیع خواهد شد. ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های روزبه بمانی، آرش مهرابی، امیرعلی بهادری، امیرحسین مساح و رضا شاهین است. آهنگسازی قطعات این آلبوم هم بر عهده مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، احسان نی زن، وحید پویان و اسحاق اسدبیگی است و سعید زمانی، هومن نامداری، پیمان میرزایی، اسحاق اسدبیگی و خود مهدی یراحی نیز تنظیم قطعات آلبوم را انجام داده‌اند.

    این تهیه کننده از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم خبر داد و گفت: مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم با حضور دوستداران این خواننده و اهالی رسانه برگزار خواهد شد، البته زمان دقیق و جزئیات بیشتر این مراسم نیز به زودی از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه های رسمی منتشر اطلاع رسانی خواهند شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=133991
       
    برچسب ها مهدی یراحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *