×
×

به آهنگسازی «کوروش گلکار»

  • کد نوشته: 133961
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «در بند تو آزادم» به خوانندگی «سینا سرلک» و به آهنگسازی «کوروش گلکار» توسط نشر و پخش جوان منتشر و روانه بازار موسیقی شد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «در بند تو آزادم» را در ادامه دنبال کنید

    به آهنگسازی «کوروش گلکار»
  • آلبوم موسیقی «در بند تو آزادم»

    آلبوم موسیقی «در بند تو آزادم» به خوانندگی «سینا سرلک» و به آهنگسازی «کوروش گلکار» توسط نشر و پخش جوان منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «در بند تو آزادم» موسیقی کاملا ایرانی دارد. آواز آن را «سینا سرلک» خوانده و آهنگساز آن «کوروش گلکار» بوده است. هفت بخش دارد و از قطعات، تصنیف‌ها و آوازهای مختلفی تشکیل شده و دستگاه نوا نیز برای تمام آن‌ها انتخاب شده است.

    «کورش گلکار»، «محمدرضا سلیمیان»، «امیرهوشنگ نیک فرجام»، «مجید یگانه راد»، «مرتضی یگانه راد»، «پانیذ زنگنه»، «فاطمه طاهری»، «سعید میرزاحسینی»، «کوروش دانایی» و «سینا جهان آبادی» نوازندگان این آلبوم هستند. به غیر از یک شعر فردوسی، بقیه شعرهای آلبوم موسیقی «در بند تو آزادم» از غزلیات حافظ انتخاب شده‌اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «در بند تو آزادم» از سوی نشر و پخش جوان منتشر شده است. این اثر را می‌توان از مراکز معتبر فروش بازار موسیقی تهیه کرده و یا بصورت دیجیتال از «بیپ تونز» خریداری کرد.

    +دموی قطعات آلبو «در بند تو آزادم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «در بند تو آزادم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=133961
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *