×
×

پرفسور سوکالوف

  • کد نوشته: 1333
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • پرفسور سوکالوف، وزیراسبق فرهنگ و رئیس فعلی کنسرواتوار چایکوفسکی روسیه گفت: زمانی بود که من موسیقی ایران را نمی شناختم اما الان سازها و نغمه های ایرانی به روسیه معرفی شده است. پرفسور سوکالوف، وزیر فرهنگ و رئیس کنسرواتوار چایکوفسکی روسیه به خبرنگار موسیقی ایرنا گفت: ما همکاری خوبی با کنسرواتوار تهران داریم و هدفمان […]

  • پرفسور سوکالوف، وزیراسبق فرهنگ و رئیس فعلی کنسرواتوار چایکوفسکی روسیه گفت: زمانی بود که من موسیقی ایران را نمی شناختم اما الان سازها و نغمه های ایرانی به روسیه معرفی شده است.

    پرفسور سوکالوف، وزیر فرهنگ و رئیس کنسرواتوار چایکوفسکی روسیه به خبرنگار موسیقی ایرنا گفت: ما همکاری خوبی با کنسرواتوار تهران داریم و هدفمان این است که این همکاری ها به بالاترین سطح خود برسد.
    وی افزود: زمانی بود که فرهنگ و موسیقی ایران را نمی شناختیم اما در همکاری خود با کنسرواتوار تهران سازها و موسیقی ایرانی به ما معرفی شدند و در حال حاضر گروههای ایرانی در کشورمان برنامه های خوبی اجرا می کنند.
    این موسیقیدان در پاسخ به که کنسروانوار تهران را چگونه می بینید و آیا هنوز آن را پسر خوانده کنسرواتوار چایکوفسکی روسیه می دانید، گفت: کنسرواتوار تهران در حال پیشرفت مناسبی است، و هنوز آن را پسرخوانده خود می دانیم، البته این پسر دیگر از لحاظ علمی بزرگ شده و کارهای بسیاری را انجام می دهد.
    سوکالوف گفت: یک متخصص واقعی هنر موسیقی باید تا آخر عمر آموزش ببیند به همین منظور همکاری ما با کنسرواتوار تهران ادامه خواهد داشت.
    دکتر مارگاریتا معاون بخش بین الملل کنسرواتوار چایکوفسکی نیز گفت: ما در مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی جشنواره های مختلف موسیقی را برگزار می کنیم، موسیقیدان های ایرانی سازهای خود را به ما معرفی کرده اند.
    وی افزود: از سال ۲۰۰۳ تا کنون ۱۳ جشنواره موسیقی برگزار کرده ایم که در همه آنها موسیقیدانان ایرانی حضور داشتند.
    معاون بخش بین الملل کنسرواتوار چایکوفسکی در ادمه گفت: در ماه مارس آخرین جشنواره مان را برگزار کردیم و جشنواره بعدی مان ۱۵ می سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.
    پرفسور سوخالوف معاون کنسرواتوار چایکوفسکی نیز گفت: در روسیه خیلی از مردم به موسیقی ایرانی علاقه دارند و سالن هایی که موسیقی ایرانی در آن برگزار می‌شود همیشه مملو از تماشگر مشتاق است.
    کنسرواتوار چایکوفسکی یکی از برجسته ترین مراکز آموزش موسیقی در دنیا است که مدت ۱۰ سال است که با کنسرواتوار تهران همکاری می کند و به تازگی نیز همکاری خود را به مدت ۱۰ سال دیگر نیز تمدید کرده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1333
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *