×
×

با گروه «آوای پارسیان»

  • کد نوشته: 132329
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «سامان علی پور»، آهنگساز، خواننده و نوازنده جوان موسیقی کشورمان، با گروه «آوای پارسیان» بعد از مدتها در شهر الیگودرز به روی صحنه می رود.

    با گروه «آوای پارسیان»
  • «سامان علی پور»، آهنگساز، خواننده و نوازنده جوان موسیقی کشورمان، با گروه «آوای پارسیان» بعد از مدتها در شهر الیگودرز به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در ادامه تور کنسرت شهرستانها و تهران، همنوازان «آوای پارسیان» و «سامان علی پور» در الیگودرز با همشهری ها و هواداران خود دیداری تازه کرده و به مدت ۳ شب یعنی ۲۹ و ۳۰ دی ماه و ۱ بهمن ماه سال جاری در «تالار کمال» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، به روی صحنه خواهند رفت.

    نوازندگان و آواپردازان کنسرت پیش روی «آوای پارسیان»، پوریا لک (کمانچه)، محسن کیهان نژاد (سرنا)، پژمان نقشبندی (دف، بندیر)، ساسان زند کریمی (عود)، نیما پرتو نیا (کمانچه)، فرشته مرادی (قانون)، سمانه شهیدی (آوا)، میثم نوری (دف، ضرب باستانی)، سیاوش ساکی (تار)، الناز شجاعی (سه تار)، مهدیس سید هاشمی (دف، دایره، کوزه)، مهدی طونی (تمبک، پنداریک)، الهه خسروی (آوا)، روزبه نافعی (سنتور) و سامان علی پور (آواز) می باشند.

    این مجموعه در دو بخش و بر اساس موسیقی نواحی منطقه زاگرس نشین، از ساخته های جدید «سامان علی پور» و با نگرشی نو در تنظیمات و پلی فونیک کردن کارها بر اساس موسیقی روز و چهارچوب موسیقی ایرانی، تقدیم مخاطبان خواهد شد.

    «سامان علی پور» ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از این اجرا عنوان کرده است که:«بسیار خوشحالم که بعد از سالها در شهری اجرا میکنم که اولین زخمه ها و آوازهایم در آن جا شنیده شد و این دیار، موطنِ پرورشِ حرفه ای من در فرهنگ غنی بختیاری و مردم همیشه سخاوتمند الیگودرز است. بسیار مشعوفم از این اجرا.»

    شایان ذکر است که علاقمندان برای حضور در این کنسرت و تهیه اینترنتی بلیت آن، می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=132329
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *