×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «میثم ابراهیمی»

  • کد نوشته: 131814
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «میثم ابراهیمی» شامگاه ۲۷ دی ماه با اجرای کنسرت پاپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برای اولین بار حضور در جشنواره موسیقی فجر را تجربه کرد.
    +در ادامه عکسهای «مهسا کیوان پور» از متن و حاشیه کنسرت «میثم ابراهیمی» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «میثم ابراهیمی»
  • کنسرت میثم ابراهیمی

    «میثم ابراهیمی» شامگاه ۲۷ دی ماه با اجرای کنسرت پاپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برای اولین بار حضور در جشنواره موسیقی فجر را تجربه کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، میثم ابراهیمی در حالی در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت که ترافیک شدید خیابان های اطراف سالن میلاد نمایشگاه باعث شده بود تعداد زیادی از مخاطبان این کنسرت، با تاخیری نیم ساعته به سالن برسند و همین باعث شد این کنسرت در آغاز برنامه با سالنی نیمه پر مواجه شود.

    میثم ابراهیمی هم که با قطعه «منو نگاه نکن» کنسرتش را آغازکرده بود در همان ابتدای کنسرتش رو به حاضرین گفت: «امان از دست این ترافیک. دوستان و برخی از اعضای خانواده من هم در این ترافیک مانده اند و مجبوریم بدون آنها شروع کنیم تا آنها هم برسند.»

    «یه جور خاص» و «حس تو» قطعات بعدی‌ای بودند که این خواننده اجرا کرد و سپس رو به حاضرین گفت: «خیلی خوشحالم که قطعاتی که برای خدا خوانده‌ام مورد توجه شما قرار گرفته است.»

    «نفس عمیق» عنوان قطعه جدید میثم ابراهیمی بود که به نوعی آخرین اثر منتشر شده این خواننده هم محسوب می‌شد که در سالن اجرا شد و سپس ابراهیمی در توضیح جزئیات انتشار آلبوم جدیدش نیز برای اولین بار سخن گفت: «آلبوم جدیدم بهمن‌ماه امسال منتشر می‌شود و امیدوارم مورد توجه‌تان قرار بگیرد و خاطرات زیبایی با آن بسازید.»

    میثم ابراهیمی در ادامه با گفتن این جمله که «امیدوارم در زندگی مجبور نشوید از کسی خواهش کنید!»، قطعه «خواهش» را خواند. او سپس قسمت‌هایی از قطعه «عشقم» که یکی دیگر از قطعات آلبوم جدید این خواننده است را برای حضار خواند.

    قطعه «چشمامو بستم» با مطلع «یکی همیشه هست که عاشق منه…» از جمله معروف‌ترین قطعات میثم ابراهیمی است که با استقبال و هم‌خوانی حاضرین در سالن به اجرا درآمد.

    «ستاره بارون»، «خودتم می‌دونی»، «خاطره»، «شاید عاشقشم»، «جدایی»، «خواب»، «عشق» و «تکرار» دیگر قطعات کنسرت ۲۷ دی‌ماه بودند. این خواننده در پایان اجرا، به درخواست حضار قطعه «یه جور خاص» را یک بار دیگر اجرا کرد.

    «اشوان» که قرار بود در سانس بعدی به اجرای برنامه بپردازد همراه با «رسول ترابی»، به تماشای کنسرت میثم ابراهیمی نشست.

    گروه میثم ابراهیمی در این کنسرت را عماد لاریجانی (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، علی پناهیان (درامز)، امین قیاسی (پرکاشن)، حامد حمیدی (گیتار کلاسیک)، علی حنیفی (گیتار الکتریک)، پیمان محبت‌پور (کیبورد)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس)، احسان رنجور (ویولن) و تشکیل می‌دادند که در بخشی از کنسرت همراه با تک‌نوازی معرفی شدند. «علیرضا نصیری» مدیریت این گروه را بر عهده داشت.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مهسا کیوان پور) از کنسرت میثم ابراهیمی را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=131814
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *