×
×

با اجرای این خواننده در اردبیل صورت می‌گیرد؛

  • کد نوشته: 129488
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محمد علیزاده» که این روزها در آستانه انتشار آلبوم جدیدش قرار دارد، در ادامه تور زمستانی خود در اردبیل روی صحنه می‌رود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» طی سه سانس در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود. بلیت‌های این کنسرت، هم اکنون در سایت ایران کنسرت و مراکز فرهنگی و […]

    با اجرای این خواننده در اردبیل صورت می‌گیرد؛
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    «محمد علیزاده» که این روزها در آستانه انتشار آلبوم جدیدش قرار دارد، در ادامه تور زمستانی خود در اردبیل روی صحنه می‌رود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» طی سه سانس در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.

    بلیت‌های این کنسرت، هم اکنون در سایت ایران کنسرت و مراکز فرهنگی و هنری به فروش می‌رسد. این اجراها شب ۱۶ دی ماه ساعت ۲۱ و شب ۱۷ دی در دو سانس ۱۸ و ۲۱ برگزار می‌شود.

    فروشی اینترنتی بلیت کنسرت اردبیل «محمد علیزاده» از چندی پیش در سایت ایران کنسرت آغاز شده و علاقمندان برای تهیه حضوری بلیت این کنسرت در شهر اردبیل، می‌توانند به مراکز فرهنگی و هنری این شهر مراجعه کنند.

    همچنین علیزاده و گروه ارکسترش روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۵ برای اولین بار به دیدار مردم سمنان خواهد رفت و ۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ برای بار هفتم میهمان بندرعباسی ها خواهند شد. این کنسرت در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار میشود.

    این هنرمند دیشب (۱۱ دی) در تهران روی صحنه رفت و ۱۳ و ۱۴ دی ماه نیز در پایتخت هنرنمایی خواهد کرد. در کنسرت ۱۱ دی محمد علیزاده چهره هایی چون بابک جهانبخش، مصطفی کیایی و علیرضا بیراوند حضور داشتند. علیزاده در این کنسرت درباره آلبوم جدیدش گفت: «تمام آهنگهای آلبوم «گفتم نرو» را با احساس خوانده‌ام و امیدوارم که عاشقانه‌های جدیدم مورد توجه شما قرار بگیرد و باز هم برای شما آوازه‌خوانی کنم. این اثر، آخرین مراحل نهایی و انتشار خود را پشتسرمی‌گذارد و به امید خدا در هفته آخر دی ماه منتشر خواهد شد

    علیزاده در روز ۲۲ دی، با دو سانس اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، آغازگر بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

    در این اجراها، امیرحسین اویسی به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار بیس)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز) و داوود اریکه (نوازنده ساکسیفون)، با سازهای خود در این کنسرت‌ها هنرنمایی و علیزاده را همراهی خواهند کرد.

    آلبوم جدید محمد علیزاده که «گفتم نرو» نام گرفته، بنا به اعلام شرکت «ایران گام» روز ۲۱ دی ۱۳۹۵ در آستانه روز تولد این هنرمند موفق روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. پوستر این آلبوم را در ادامه ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=129488
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *