×
×

همزمان با انتشار در اروپا

  • کد نوشته: 1294
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • شرکت فرهنگی هنری «آوا خورشید» که قرار بود تا پایان فروردین‌ماه آلبوم کنسرت «ماهور» حسین علیزاده را وارد بازار کند، توزیع آن را به دلیل انتشار مجموعه‌ی‌ «نوای نور» از همین آهنگساز به تأخیر انداخت. کنسرت «ماهور» حسین علیزاده از مجموعه آثار اوایل دهه ۷۰ و هم‌سن کنسرت‌های «نوا» و «همایون» است که علیزاده با […]

  • شرکت فرهنگی هنری «آوا خورشید» که قرار بود تا پایان فروردین‌ماه آلبوم کنسرت «ماهور» حسین علیزاده را وارد بازار کند، توزیع آن را به دلیل انتشار مجموعه‌ی‌ «نوای نور» از همین آهنگساز به تأخیر انداخت.

    کنسرت «ماهور» حسین علیزاده از مجموعه آثار اوایل دهه ۷۰ و هم‌سن کنسرت‌های «نوا» و «همایون» است که علیزاده با همراهی مجید خلج و ارشد طهماسبی اجرا کرده بود و در ادامه آنهاست.

    با وجود آن‌که تمام کارهای این آلبوم برای انتشار انجام شده بود، اما به دلیل آماده بودن یک آلبوم دیگر از حسین علیزاده، شرکت‌ «آوا خورشید» ترجیح داد تا انتشار این مجموعه را به تأخیر بیاندازد.

    حسین علیزاده سال گذشته در مجموعه کنسرت‌های تابستانی خود با همراهی مجید خلج،مجموعه‌ی «نوای نور» را با دونوازی شورانگیز و تنبک اجرا کرده بود.

    این مجموعه قرار است به زودی در اروپا توسط انتشارات «با موزیک» منتشر شود، به همین دلیل موسسه آوا خورشید نیز تصمیم گرفت تا آلبوم «نوای نور» را هم‌زمان با اروپا در داخل ایران منتشر و انتشار آلبوم کنسرت «ماهور» را به اواخر پاییز موکول کند.

    گفتنی است،«نوای نور» که شامل هشت قطعه دونوازی شورانگیز و تنبک توسط مجید خلج و حسین علیزاده می‌شود، تا نیمه خردادماه سال جاری منتشر خواهد شد.

    در حال حاضر نیز علیزاده با همراهی خلج و کلهر در تور کنسرت بین‌المللی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1294
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *