×
×

به سرپرستی «امیر شریفی»

  • کد نوشته: 129099
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «مجتبی عسگری» خوانندهٔ شناخته شدهٔ موسیقی ایرانی، در ششمین سال تولد گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی «امیر شریفی»، برای این گروه آواز خواهد خواند.
    +جزئیات کامل به همراه پوستر این کنسرت

    به سرپرستی «امیر شریفی»
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    «مجتبی عسگری» خوانندهٔ شناخته شدهٔ موسیقی ایرانی، در ششمین سال تولد گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی «امیر شریفی»، برای این گروه آواز خواهد خواند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، به یُمنِ ششمین سالگرد فعالیت گروه «نقش»، این مجموعه، کنسرتی را با عنوان «درگیسوی او پیچید»، طی دو تاریخ ۱۵ و ۱۶ دی ماه سال جاری، در «تالار رودکی» تهران بروی صحنه می‌برد.

    «امیر شریفی» ضمن نوازندگی در این کنسرت، ۱۰ قطعهٔ سازی و آوازی تصنیف نموده که با توجه به گرایش عمدهٔ گروه «نقش» که پرداختن به روشمندیِ موسیقی کلاسیک ایرانی را سرلوحهٔ عمل خود قرار داده است، ماهیت قطعات به گونه ایی است که مُهر و نشان امکانات موسیقایی پیشا قاجاری و زیبایی‌شناسی قاجاری را توأمان در خود دارد. استفاده از امکانات بالقوهٔ موسیقی دستگاهی و همچنین بهره گیری از عواملی نظیر فرم و ادوار ایقاعی و نظام باز مدال که در موسیقی قدیم ایران رایج بوده است، دست مایهٔ ساخت قطعات این کنسرت می‌باشد.

    دیگر نوازندگان گروه «نقش»، هوشمند عبادی (نی)، آرش سعیدیان (عود)، المیرا مردانه (کمانچه)، مرجان مهربان (قانون)، محمد عشقی (سنتور)، سهیل اله دادیان (تنبک و دایره)، آواز «مجتبی عسگری» را همراهی خواهند کرد.

    شایان ذکر است که تهیهٔ بلیط این کنسرت از طریق سایت تیوال امکانپذیر می‌باشد. همچنین دانشجویان موسیقی می‌توانند با ارائهٔ تصویر کارت دانشجویی بلیط خود را با تخفیف دریافت کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=129099
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *