×
×

«با فکر جلو می‌رویم»

  • کد نوشته: 128904
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ ایران از تجربه چند ماهه اخیر خود در فعالیت های حرفه ای موسیقی و استقبال مخاطبان از آثارش سخن گفت. حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها با ارائه آثاری متفاوت در فضای مجازی و تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی طرفداران زیادی پیدا کرده است درباره فعالیت های چند […]

    «با فکر جلو می‌رویم»
  • حامد همایون

    حامد همایون

    خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ ایران از تجربه چند ماهه اخیر خود در فعالیت های حرفه ای موسیقی و استقبال مخاطبان از آثارش سخن گفت.

    حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها با ارائه آثاری متفاوت در فضای مجازی و تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی طرفداران زیادی پیدا کرده است درباره فعالیت های چند ماهه اخیر خود اینگونه توضیح داد: همکاری من با کمپانی «ترانه شرقی» از آشنایی من با سامان امامی شروع می شود و ما در پی این آشنایی تصمیم گرفتیم در حوزه فعالیتی خودمان کارهای جدیدی را انجام دهیم و در همین مسیر با محسن رجب‌پور آشنا شدم و بعد از قراردادی که با او امضا کردم، از همان روز اول تصمیم گرفته شد تا فکر جدیدی در پس موسیقی که ارائه می دهیم باشد. به هر صورت ما تلاش کردیم تا بیان جدیدی از موسیقی برای مخاطبان و جوانان داشته باشیم و حالا تصمیم گیری با مردم است که این ترانه ها موفق بوده یا خیر.

    وی افزود: به جهت اینکه تمامی کارهای ما حاصل یک فکر جمعی است اگر من اشتباهی داشته باشم بقیه به من تذکرات لازم را می دهند و از آنجا که ما به شکل گروهی کار می‌کنیم به لحاظ عقلانیت و استاندارد، خروجی مناسب تری داریم. من گرچه تلاش کردم وارد سبک جدیدی از موسیقی شوم اما تا جایی که دانشم اجازه می‌داد وجوه تکنیکال کار را نیز در نظر گرفتم و فکر می کنم تلفیقی از این وجوه موسیقایی و مردمی بودن می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

    این خواننده که در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر اولین اجرای زنده موسیقایی خود را تجربه خواهد کرد، افزود: ما سعی می‌کنیم آثاری متفاوت خلق کنیم زیرا الان جامعه ما نیاز به موسیقی هایی دارد که بتواند گوش شنیداری جامعه را بهتر کند و امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه دهیم. من خیلی خوشحالم که طی ماه های گذاشته هم کامنت های بسیار خوب و هم نقدهای سازنده ای از سوی مردم ، دوستان و فعالان عرصه موسیقی دریافت کردم. به هر حال هر موسیقی‌ای رنگ و بوی خودش را دارد و هیچکس هم نمی تواند جای دیگری را در این عرصه پر کند.

    همایون به سبک و سیاق خوانندگی آثارش هم اشاره کرد و گفت: این سبک خوانندگی حاصل یک فکر جمعی است چرا که ما قبل از ورود به این فضا تصمیم گرفتیم تا نوین باشیم چون احساس می کنیم موسیقی نیازمند حضور تفکرات جدید است بنابراین ایدئولوژی که در موسیقی مان داریم کاملا بر اساس تفکراتی است که از قبل برنامه ریزی کردیم همین موضوع در نوع خوانش و لحن خوانندگی من هم وجود دارد. ما سعی کردیم تا اینجا هر آنچه انجام می گیرد نت به نت با فکر به جلو هدایت شود و برای اینکه وارد تکرار نشویم تلاش هایی داشته ایم که در تقسیم بندی های طبقه بندی شده آثاری را تولید کنیم و به زودی کارهایی منتشر می شود که فکر نمی کنم ما را دچار تکرار کند.

    این خواننده با اشاره به فضای موجود نظام تولید، بازاریابی و فروش محصولات موسیقایی و آمادگی خوانندگان تازه برای ورود به این پروسه تصریح کرد: من خیلی خوشحالم وقتی وارد این عرصه شدم، قدم در جایی گذاشتم که شخصیت های حرفه ای در کنارم هستند. حضور محسن رجب پور در کنار من یک قوت قلب است و من از این بابت بسیار خوشحالم. سامان امامی هم از جمله هنرمندانی است که همواره در عرصه آهنگسازی حضور فعالی داشته که فکر می کنم بهترین اطمینان برای ادامه کار هنری ام باشد. به هر حال من تا آنجایی که بتوانم سعی می کنم کارهای هنری انجام داده و اصلا وارد حاشیه نشوم. ما سعی می کنیم با موسیقی خوب دل هواداران را به دست آورده و اضافه بر سازمان کار دیگری را هم انجام ندهیم. من تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا از حاشیه دور باشم.

    وی در پایان تاکید کرد: من از همه هواداران عزیز تشکر می کنم به نظر من بهترین اتفاقی که می تواند برای یک هنرمند بیفتد، شنیده شدن است و فراتر از شنیده شدن این است که گوش شنیداری جامعه با آهنگ های یک خواننده خاطره سازی کند. این اتفاق برای من اتفاق بسیار خوشایندی بود که من از همه هوادارانم به جهت این حمایت تشکر ویژه ای می کنم و امیدوارم خواننده ای باشم که بتوانم مدام برای این عزیزان کارهای جدید تولید کنم و سعی کنم در اجراها بهترین کارها را ارائه دهم. البته برنامه های جالب توجهی برای هواداران نظر گرفتیم که به زودی درباره آن اطلاع رسانی می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=128904
       
    برچسب ها حامد همایون

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *