×
×

دی ماه سال جاری و در کشور «ترکیه»

  • کد نوشته: 127574
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «علی رهبری» در یک همکاری تازه با «الکساندر مارکوف»، نوازندهٔ سر‌شناس بین المللی، به اجرای یک برنامه زنده خواهد پرداخت.
    +در کنسرت پیش روی رهبری و مارکوف، قرار است ضمن اجرای کنسرتو شماره ی۱ پاگانینی، سمفونی ۵ شوستاکوویچ با رهبری «علی رهبری» به اجرا در بیاید

    دی ماه سال جاری و در کشور «ترکیه»
  • علی رهبری

    علی رهبری

    «علی رهبری» در یک همکاری تازه با «الکساندر مارکوف»، نوازندهٔ سر‌شناس بین المللی، به اجرای یک برنامه زنده خواهد پرداخت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مدیر سابق ارکس‌تر سمفونیک تهران، از اجرایی زنده با همکاری «الکساندر مارکوف» و همراهی «ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا» خبر داد که بر اساس گفته‌های وی، این اجرا به دعوت «بنیاد فرهنگی و هنری آنتالیا»، قرار است۱۳ ژانویه (۲۴ دی ماه ۱۳۹۵)، در سالن «اسپندوس آنتالیا» به روی صحنه برود. در کنسرت پیش روی رهبری و مارکوف، قرار است ضمن اجرای کنسرتو شماره ی۱ پاگانینی، سمفونی ۵ شوستاکوویچ با رهبری «علی رهبری» به اجرا در بیاید.

    شایان ذکر است که «الکساندر مارکوف» نوازندهٔ آمریکایی که اغلب از او به عنوان یک نابغه در نوازندگی ویولون یاد می‌شود برندهٔ مدال طلای مسابقه مشهور «پاگانینی» است که تاکنون با اغلب ارکسترهای بزرگ جهان برنامه داشته است. وی که اکنون مشغول برگزاری تور بزرگ کنسرت هاییش در کشور چین است، پیش از استعفای «علی رهبری» از ارکس‌تر سمفونیک تهران، دعوت به ایران را پذیرفته بود تا طبق برنامه ریزی‌های مشخص شده، با این ارکس‌تر طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت، کنسرتو چایکوفسکی را در «تالار وحدت» اجرا کند که با رفتن رهبری، این موضوع منتفی شد. رهبری و مارکوف پیش از این همکاری‌های متعددی با یکدیگر داشته‌اند و این بار نیز در اجرایی تازه با هم بروی صحنه خواهند رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=127574
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *