×
×

گزارش مفصل متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از اجرای «محمد علیزاده»

  • کد نوشته: 126826
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «محمد علیزاده» را مشاهده نمایید

    گزارش مفصل متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از اجرای «محمد علیزاده»
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نخستین روز سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» خواننده پرکار موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام»؛ جمعه ۱۹ آذر ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که با استقبال بسیار زیاد علاقمندان به موسیقی مواجه شد، در این کنسرت، «مریم رجبی» خانم قهرمان پرتاب وزنه آسیا به همراه «پیمان رجبی» همسرش و دونده دو سرعت ایران، «سارا منجزی‌پور» بازیگر، «میلاد ترابی» آهنگساز، «مسعود صادقلو» خواننده و «مهدی حسینی» خواننده به عنوان می‌ه‌مان ویژه حضور داشتند.

    محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را برای علاقمندان خود اجرا کرد، و با خواندن قطعات محبوب، عاشقانه و خاطره انگیز خود از جمله؛ «برگرد»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «کجا می‌ری»، آهنگ جدید «عشقم این روزا»، «بی‌حوصله»، «فکرش هم نکن»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «قحطی گُل»، «همینه که هست»، ریمیکس قطعات «عزیزم، اشتباه و غم دنیا»، «می‌شه نگام کنی» و «جز تو» با هوادارانش خاطره‌بازی ‌کرد.

    در بخش «شو تایم» این کنسرت، محمد علیزاده نوازندگان گروهش را که عبارت بودند از علی‌ شهبازی ـ سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکس‌تر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون را به حاضران در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی کرد که هر کدام با سازهای خود در این بخش به تکنوازی پرداختند.

    سری جدید کنسرت پاییزی «محمد علیزاده» و گروه ارکسترش، شنبه ۲۰ آذر ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و در شبهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه نیز در دو سانس مختلف ادامه خواهد داشت.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از  کنسرت «محمد علیزاده» (اجرای ۱۹ آذر ماه – سانس دوم) را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=126826
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *