×
×

هفته ی دوم دی ماه ۱۳۹۵

  • کد نوشته: 126631
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت «رضا صادقی»، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، هفته ی دوم دی ماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار می شود.
    +رضا صادقی آلبوم جدیدی با عنوان «یعنی درد…» را نیز در دست انتشار دارد که دارای حال و هوایی اجتماعی است

    هفته ی دوم دی ماه ۱۳۹۵
  • کنسرت «رضا صادقی»، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، هفته ی دوم دی ماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بعد از آخرین کنسرت «رضا صادقی»، در تابستان سال جاری، حالا او و مجموعه ی همراهش بعد از گذشت ۵ ماه بار دیگر به دیدار هواداران خود در تهران خواهند رفت.

    این کنسرت به رهبری «بهنام ابطحی» و صدای آقای مشکی پوش، در تاریخ ۸ دی ماه سال جاری، طی دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران برگزار می‌شود.

    آقای مشکی پوش، آلبوم جدیدی با عنوان «یعنی درد…» را نیز در دست انتشار دارد که دارای حال و هوایی اجتماعی است و متمرکز بر زوایای مختلف روحی، درونی، اجتماعی و هنری به اجرا در آمده و هنرمندانی چون بهنام ابطحی، مسعود همایونی، مهران خالصی، نیکان، بابک بابایی، محمد عابدینی، محمدعلی شیعاوی، آرمان منور صادق، شهراد امیدوار، محمدرضا رهنما، فواد غفاری، امیربهادر دهقان، حدیث دهقان، فواد فرهنگ، محسن حق‌نظری و مهرداد احمدزاده او را در این اثر همراهی کرده اند.

    شایان ذکر است که کنسرت دی ماه «رضا صادقی» از سوی شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» حمایت و برگزار می شود. علاقمندان می توانند جهت تهیه ی بلیط این کنسرت به مراکز معتبر فروش مراجعه کرده یا از طریق سایت ۸۴۲۰۰ اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=126631
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *