×
×

با حضور حسام الدین سراج، بهزاد عبدی و افشین علاء

  • کد نوشته: 126359
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • یکی دیگر از برنامه های «هزارصدا» در بخش موسیقی اصیل ایرانی ساعت ١٧:٣٠جمعه نوزدهم آذرماه، برگزار می شود تا طی آن اولین گروه برگزیده پاییز و زمستان انتخاب و به دور نیمه نهایی راه یابد.
    +در این برنامه خواننده نام آشنا و جوان موسیقی ایران «مجتبی عسگری» که اخیرا آلبوم خروش را با آهنگسازی مجید درخشانی منتشر کرده است، به عنوان خواننده مهمان به اجرای برنامه می پردازد

    با حضور حسام الدین سراج، بهزاد عبدی و افشین علاء
  • sonnati-19-azar95-2-kam-hajmیکی دیگر از برنامه های «هزارصدا» در بخش موسیقی اصیل ایرانی ساعت ١٧:٣٠جمعه نوزدهم آذرماه، برگزار می شود تا طی آن اولین گروه برگزیده پاییز و زمستان انتخاب و به دور نیمه نهایی راه یابد.

    در این برنامه که اولین برنامه بعد از دو ماه تعطیلی در ایام محرم و صفر است، حسام الدین سراج به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی، بهزاد عبدی به عنوان کارشناس آهنگسازی و موسیقی و افشین علاء به عنوان کارشناس شعر، آثار شرکت کنندگان در برنامه را بررسی و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

    در این برنامه خواننده نام آشنا و جوان موسیقی ایران «مجتبی عسگری» که اخیرا آلبوم خروش را با آهنگسازی مجید درخشانی منتشر کرده است نیز، به عنوان خواننده مهمان قطعه آواز و تصنیفی را اجرا خواهد کرد.

    همچنین این برنامه بخش های جنبی هم خواهد داشت که از آن جمله می توان به تجلیل از هنرمند تازه درگذشته موسیقی استاد ابراهیم شریف زاده اشاره کرد. یکی دیگر از برنامه های جنبی معرفی و رونمایی یکی از آلبوم هایی ست که به تازگی منتشر شده اند که این آلبوم و اجرای جنبی آن طی خبری تکمیلی به استحضار علاقمندان موسیقی خواهد رسید.

    هزارصدا برنامه ای برای معرفی استعدادها و چهره های تازه موسیقی ست که هر ماه دوبار در دو بخش پاپ و کلاسیک ایرانی برگزار می شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری روزنامه نگار باسابقه حوزه موسیقی ست.

    https://musiceiranian.ir/?p=126359
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *