×
×

اثری از «علی ربانی فر» و تنظیم «بابک شهرکی»

  • کد نوشته: 125616
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام آذر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • آیین رونمایی آلبوم موسیقی ایرانی «بیدل» با صدای «حمید خزاعی» خواننده موسیقی ایرانی، ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

    +خزاعی با همکاری بابک شهرکی و امین سالمی در سال ١٣٨٧ ارکستر آکادمیک تهران را با عنوان اولین و بزرگترین ارکستر خصوصی ایران تاسیس و تاکنون با این مجموعه به بیش از ۴٠ اجرا پرداخته است

    اثری از «علی ربانی فر» و تنظیم «بابک شهرکی»
  • photo_2016-11-28_10-43-07آیین رونمایی آلبوم موسیقی ایرانی «بیدل» با صدای «حمید خزاعی» خواننده موسیقی ایرانی، ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «بیدل» اثری از «علی ربانی فر»، آواز «حمید خزاعی» خواننده ی موسیقی ایرانی کشورمان و تنظیم «بابک شهرکی»، در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای «ارسباران» رونمایی خواهد شد.

    شایان ذکر است که این اثر از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «رادنو اندیش» منتشر خواهد و نشانی دقیق محل برگزاری آیین رونمایی آن خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران می باشد.

    «بابک شهرکى» فرزند هنرى استاد همایون خرم و نوه هنرى استاد ابوالحسن صبا تحصیلات خود را در رشته موسیقى گذرانده و در بسیارى از آثار پر مخاطب موسیقى از جمله رسواى زمانه، مهرگان، غوغا و اشک من هویدا شد به عنوان تکنواز، آهنگساز و تنظیم کننده حضور داشته است.

    على ربانى فر (متولد ١٣۶٩-تهران) دانشجو در رشته دندانپزشکى، فراگیرى موسیقى را از سال ١٣٨٢ نزد استاد سیاوش پورفضلى به شیوه کیوان ساکت آغاز کرده و در زمینه آهنگسازى و ترانه سرایى با هنرمندانی چون بابک شهرکى، علیرضا فریدون پور و شهریار بلوچستانى همکاری کرده است.

    حمید خزاعی» متولد ۱۳۵۷ در اراک است، فراگیری آواز را به طور جدی از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده و از همان آغاز به آموختن سازهایی چون تنبک، سه تار و تار نیز پرداخت. خزاعی با همکاری بابک شهرکی و امین سالمی در سال ١٣٨٧ ارکستر آکادمیک تهران را با عنوان اولین و بزرگترین ارکستر خصوصی ایران تاسیس و تاکنون با این مجموعه به بیش از ۴٠ اجرا پرداخته است. همچنین با صدای این خواننده آثاری چون «فصل سرد»، «باهم» و «اشک بهار» منتشر شده است.

    photo_2016-11-28_10-43-01

    https://musiceiranian.ir/?p=125616
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *