×
×

به دبیری «امیر مردانه»

  • کد نوشته: 125423
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۴ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • نخستین جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی «هنگام»، با حمایت «دفتر موسیقی» و «خانه ی موسیقی» برگزار می شود. این در حالیست که برپایی این جشنواره، پیش از آغاز جشنواره ی بین المللی موسیقی «فجر» خواهد بود.
    +این جشنواره طی تاریخ های ۱۹ الی ۲۴ آذر ماه سال جاری، در «تالار رودکی» تهران برگزار می‌شود

    به دبیری «امیر مردانه»
  • امیر مردانه

    امیر مردانه

    نخستین جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی «هنگام»، با حمایت «دفتر موسیقی» و «خانه ی موسیقی» برگزار می شود. این در حالیست که برپایی این جشنواره، پیش از آغاز جشنواره ی بین المللی موسیقی «فجر» خواهد بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی «هنگام»، طی پنج روز و پیش از جشنواره ی موسیقی «فجر»، در «تالار رودکی» تهران برگزار خواهد شد.

    به گفته ی «امیر مردانه» دبیر این رویداد موسیقایی، نخستین جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی به همت بخش خصوصی اجرا می شود. در طرح تفصیلی این جشنواره بخش‌های پژوهش، رقابتی و اجرا دیده شده اما در این دوره با توجه به زمان محدود تا آغاز جشنواره، تصمیم فقط بر اجرای بخش اصلی آن است که این بخش، «تک‌نوازی»، «گروه نوازی» و «ساز و آواز» را شامل می شود.

    مدیر مؤسسه ی فرهنگی و هنری «ساز-آواز»، درخصوص گروه‌های سنی شرکت‌کننده در این جشنواره نیز اذعان داشته که در این جشنواره محدودیت سنی خاصی تعریف نشده است اما می توان گفت شرکت‌کنندگان، نه از نسل اساتید و پیشکسوتان هستند و نه نسل جوان، و تمرکز کادر اجرایی بیشتر بر هنرمندان نسل میانه این دو طیف معطوف است.

    شایان ذکر است که اولین جشنواره ی موسیقی کلاسیک ایرانی «هنگام»، به همت مؤسسه ی فرهنگی و هنری «ساز-آواز»، «دفتر موسیقی» و حمایت «خانه ی موسیقی»، طی تاریخ های ۱۹ الی ۲۴ آذر ماه سال جاری، در «تالار رودکی» تهران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=125423
       
    برچسب ها امیر مردانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *