×
×

مکتب پرآوازه مؤذن‌زاده اردبیلی همچنان باقی است

  • کد نوشته: 125395
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی پیام تسلیتی را منتشر کرد. علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی پیام تسلیتی را منتشر کرد. در متن پیام تسلیت علی مرادخانی آمده است: «کل نفس ذائقه […]

    مکتب پرآوازه مؤذن‌زاده اردبیلی همچنان باقی است
  • ۲۰۶۰۴۲۳معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

    علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

    در متن پیام تسلیت علی مرادخانی آمده است:

    «کل نفس ذائقه الموت و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

    با کمال تأسف و تأثر، خبر درگذشت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی دریافت گردید.

    آن مرحوم از نوادر روزگار و از چهره‌های کم شمار و ماندگار در سبک و قدرت صدا بود. والد معظم ایشان، مرحوم حاج شیخ عبدالکریم مؤذن زاده با امتیازات خاص خود، خاندانی پرفضیلت و نامور در مدح و منقبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را در استان فرهنگ مدار و هنردوست اردبیل بنیاد نهاد که میراث ارزشمند و ماندگارش به استاد فقیدسلیم مؤذن زاده و فرزند خلف و برومند وی هنرمند ارجمند جناب آقای ودود مؤذن زاده به ودیعت سپرده شد و به لطف الهی نام بلند و مکتب پرآوازه مؤذن زاده اردبیلی همچنان باقی است و آثار ارزشمند این بیت شریف و خدوم در تاریخ فرهنگ و هنر ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

    اینجانب این ضایعه را به عموم هموطنان و ارادتمندان آن مرحوم به ویژه جامعه فرهنگی و هنری کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن زنده‌یاد علو درجات و برای بازماندگان به خصوص جناب ودود مؤذن زاده صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=125395
       
    برچسب ها علی مرادخانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *