×
×

در شهرهای مختلف آمریکا

  • کد نوشته: 125187
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • تور کنسرت‌های «بازی تاج و تخت» به آهنگسازی و رهبری «رامین جوادی»، در شهرهای مختلف آمریکا برگزار می شود. این در حالیست که فروش بلیط این کنسرت ها به تازگی آغاز شده است.

    +رامین جوادی تاکنون موسیقی فیلم‌ و سریال‌های پرطرفداری نظیر «مرد آهنین»، «خانه جادو»، «مدال افتخار»، «برخورد تایتان‌ها» و «فرار از زندان» را ساخته است

    در شهرهای مختلف آمریکا
  • رامین جوادی

    رامین جوادی

    تور کنسرت‌های «بازی تاج و تخت» به آهنگسازی و رهبری «رامین جوادی»، در شهرهای مختلف آمریکا برگزار می شود. این در حالیست که فروش بلیط این کنسرت ها به تازگی آغاز شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «رامین جوادی» آهنگساز، موسیقی سریال «بازی تاج و تخت» را در ۲۸ شهر ایالات متحده آمریکا روی صحنه خواهد برد. این تور از روز چهارشنبه ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۷ و به میزبانی «اسپرینت سنتر» شهر «کانزالس» آغاز می‌شود و در روز یکشنبه دوم آپریل در سالن «مُدا سنتر» شهر «پورتلند» به پایان می‌رسد. این تور، تجربه ی کنسرت زنده ی «بازی تاج و تخت» نام دارد و جوادی معتقد است این اجراها چیزی فراتر از تجربه ی یک کنسرت معمولی خواهد بود. همین مسأله باعث شده تا در صفحات شخصی این موزیسین سرشناس گمانه‌زنی‌های متعددی شکل بگیرد و حتی شایعاتی مبنی بر حضور برخی بازیگران این سریال در بخش پرفورمنس کنسرت‌ها حکایت دارد.

    قرار است در این کنسرت علاوه بر پخش صحنه‌های به یادماندنی این فیلم در نمایشگرهای بزرگ در هر سالن، جلوه‌های ویژه سه بعدی از کف استیج و نورپردازی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. از سوی دیگر یکی از دلایل شهرت «رامین جوادی» در آهنگسازی و اجراهای زنده‌اش، استفاده‌اش از سازهای کمترشناخته‌شده است. او در این تور قصد دارد همین روند را هم پیگیری کند که تا کنون فقط حضور یک ارکستر کامل و یک گروه کُر در طول اجراهای این تور قطعی شده است.

    شایان ذکر است که «رامین جوادی» ۴۱ ساله و متولد شهر «دویسبورگ» آلمان است. او پس از اتمام تحصیلاتش با «هانس زیمر» وارد همکاری شد و تاکنون موسیقی فیلم‌ و سریال‌های پرطرفداری نظیر «مرد آهنین»، «خانه جادو»، «مدال افتخار»، «برخورد تایتان‌ها» و «فرار از زندان» را ساخته است. او در زمینه ساخت موسیقی بازی‌های رایانه‌ای هم در دنیا شناخته شده است و موسیقی بازی‌های «چرخ دنده‌های جنگ ۴»، «نشان افتخار»، «دنده ۲» و «شوک سیستم ۲» را ساخته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=125187
       
    برچسب ها رامین جوادی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *