×
×

همکاری با عبدی

  • کد نوشته: 124728
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی مشغول تدارک یک آلبوم موسیقایی و انتشار چند تک آهنگ در فضای مجازی است. محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: به زودی آلبومی به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و تنظیم بهزاد عبدی […]

    همکاری با عبدی
  • محمد معتمدی

    محمد معتمدی

    محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی مشغول تدارک یک آلبوم موسیقایی و انتشار چند تک آهنگ در فضای مجازی است.

    محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: به زودی آلبومی به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و تنظیم بهزاد عبدی که مراحل تولید و ضبط آن در کشور اکراین انجام گرفته در بازار موسیقی منتشر خواهد شد. همچنین در موسسه تحت مدیریت خودم با عنوان «آوای آبی رود» کارهای زیادی را در مرحله تولید و انتشار دارم که به فراخور زمان آنها را عرضه خواهم کرد.

    وی ادامه داد: قطعات متعددی دارم که با توجه به تراکم کارها و فعالیت هایی که طی ماه های گذشته در عرصه موسیقی داشته ام هنوز زمان مشخصی برای انتشار آنها نمی توانم اعلام کنم. ضمن اینکه در ۹ ماهه اخیر به دلیل فشارهایی که به حنجره آمده پزشک دستور استراحت و اجرای کارهای کم فشارتر را به من داده و حتی المقدور تلاش می کنم گزیده کارتر شوم تا شرایطم بهتر شود.

    معتمدی در پایان گفت: در طول این مدت نیز چند تک آهنگ و قطعه موسیقایی آماده دارم که به فاصله کوتاه در قالب یک هدیه ناقابل به علاقه مندان در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=124728
       
    برچسب ها محمد معتمدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *