×
×

اولین کنسرت این خواننده برگزار می شود

  • کد نوشته: 124722
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده جوان پاپ که قصد دارد اسفندماه اولین کنسرت خود را برگزار کند، به هوادارانش قول داد که در ادامه فعالیت‌های هنری خود به تکرار نیفتد. «حامد همایون» که به همراه محسن رجب پور – تهیه‌کننده موسیقی- و سامان امامی – تنظیم‌کننده – در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات حاضر شده بود، […]

    اولین کنسرت این خواننده برگزار می شود
  • ۵۷۳۸۲۴۶۸خواننده جوان پاپ که قصد دارد اسفندماه اولین کنسرت خود را برگزار کند، به هوادارانش قول داد که در ادامه فعالیت‌های هنری خود به تکرار نیفتد.

    «حامد همایون» که به همراه محسن رجب پور – تهیه‌کننده موسیقی- و سامان امامی – تنظیم‌کننده – در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات حاضر شده بود، درباره چگونگی خواننده شدنش گفت: علاقه من به موسیقی به کودکی‌ام برمی‌گردد، من تجریباتی در خوانندگی داشتم اما آشنایی من با سامان امامی شروع‌کننده این داستان بود.

    او با بیان اینکه سعی کرده است دانش موسیقی‌اش را برای این کار بالا ببرد، اظهار کرد: اما در حقیقت آنچه باعث تولید قطعات منتشر شده از من شد، یک اتاق فکر است. من از حضور آقای رجب پور و آقای امامی در کنارم خوشحالم.

    این فضا، فضای حامد همایون است

    این خواننده درباره سبک خود اظهار کرد: این فضا، فضای حامد همایون است و نمی‌توانیم تعریف خاصی از آن داشته باشیم. من سعی می‌کنم خودم باشم. خدا را شکر می‌کنم کسانی در کنار من هستند که تجربه زیادی دارند. آن‌ها به من جرات این را دادند که خودم باشم و بتوانیم کارهای متفاوت ایجاد کنیم.

    او در پاسخ به این پرسش که برای حفظ سبک و بهتر شدن آثارش چه برنامه ای دارد؟ گفت: ما سعی می‌کنیم قالب احساس خودمان را در دسته‌بندی‌های مختلف موسیقی ارائه کنیم. امیدوارم بتوانیم کارهای متفاوتی را تولید کنیم.

    همایون ادامه داد: اگر قرار باشد من به سمت تکرار بروم، تیمی که با آن کار می‌کنم، از این موضوع جلوگیری خواهد کرد. زمانی که قرار است کاری را تولید کنیم، درباره آن فکر می‌کنیم و تصمیم جمعی می‌گیریم. من به هوادارانم قول می‌دهم این اتفاق نمی‌افتد.

    این خواننده معتقد است: موسیقی باید دلی باشد، اثر یک هنرمند زمانی به دل مردم می‌نشیند که از دل او برآمده باشد.

    او در این‌باره بیان کرد: ما دوست داریم روی موج مثبت تفکر مردم حرکت کنیم و برعکس. جامعه به انرژی مثبت، امید و خداجویی احتیاج دارد. آیتم‌هایی که ما روی آن کار می‌کنیم نیز در همین رابطه است.

    حامد همایون یک نفر نیست

    همایون در پاسخ به این پرسش که اشعار آثارش را چگونه انتخاب می‌کند؟ اظهار کرد: ترانه‌سراهای آثارم با روحیات من و تیم آشنا هستند و با ما زندگی می‌کنند. حامد همایون یک نفر نیست، ما مجموعه‌ای هستیم که آثارش در قالب حامد همایون بیرون می‌آید.

    «محسن رجب پور» نیز درباره نحوه شروع کارش با همایون بیان کرد: حامد همایون را سامان امامی به من معرفی کرد. ما قبل از اینکه آثارش به تولید برسد، ما با هم جلسه داشتیم و درباره مسیرهایی که در نظر من در موسیقی پاپ امروز جامعه، مسیر موفقیت است، صحبت کردیم.

    برگزاری اولین کنسرت به نفع خیریه

    این تهیه‌کننده موسیقی با بیان اینکه حداقل تا پایان بهمن‌ماه امسال از حامد همایون حدود ٢٠ قطعه منتشر خواهد شد، گفت: تا به حال ٨ قطعه منتشر شده و ١٢ قطعه آن همزمان به صورت تک آهنگ و آلبوم منتشر می‌شود.

    وی بیان کرد، اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک خواهد بود.

    آلبوم شناسنامه هنرمند است

    رجب پور معتقد است: آلبوم موسیقی شناسنامه هر هنرمندی است و گوش ایرانی‌ها در ده سال آینده به سمت موسیقی ایرانی و هویتی برمی‌گردد.

    سامان امامی نیز درباره همایون گفت: او جز معدود خوانندگانی است که ۶ دانگ صدا دارد، لهجه و سبک خواندن او در تنظیم و ایجاد فضایی جدید در آهنگ ها به من کمک کرد.

    او با بیان اینکه تلفیق میان موسیقی سنتی و پاپ زیاد است، اظهار کرد: اما با سواد بودن همایون باعث شد با وجود این تلفیق غنای موسیقی ما از بین نرود.

    https://musiceiranian.ir/?p=124722
       
    برچسب ها حامد همایون

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *