×
×

با صدای «سروش فیروزیان» و تنظیم «مجید درخشانی»

  • کد نوشته: 123731
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoقطعه ی «به یاد بنان»، با صدای «سروش فیروزیان» و تنظیم «مجید درخشانی» منتشر و از طریق سایت «بیپ تونز» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +یادداشت کوتاه مجید درخشانی درباره این اثر را در ادامه دنبال کنید

    با صدای «سروش فیروزیان» و تنظیم «مجید درخشانی»
  • beyadebananقطعه ی «به یاد بنان»، با صدای «سروش فیروزیان» و تنظیم «مجید درخشانی» منتشر و از طریق سایت «بیپ تونز» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه ی «به یاد بنان»، اثریست که موسیقی کلام آن را «حسینعلی ملاح» ساخته و تنظیم و موسیقی میانی آن بر عهده ی «مجید درخشانی» بوده است. شعر انتخاب شده برای این قطعه نیز از سروده های «اسماعیل نواب صفا» می باشد. در این اثر، «علیرضا دریایی»، «امین گلستانی» و «عارف پیوندی» همکاری داشته اند و مراحل ضبط آن در استودیو «عالمتاب» انجام گرفته است.

    مجید درخشانی در یادداشتی کوتاه درباره این اثر چنین نگاشته است: «خیلی وقت بود جای شنیدنِ قطعه ای با حس و حال و فضای موسیقی اصیل و زیبای قدیم در میانِ سیل انبوهِ قطعات فرّار و تکنیکال و پر سر و صدای امروز، خالی بود!
    بازسازیِ قطعه ای زیبا و پر احساس، از دلِ بهترین و طلایی ترین دوره ی تاریخ موسیقیِ مان: دوره ی بنان!
    ولی متاسفانه امروزه که فضای رایج در موسیقی دارد به سمت فرهنگی نادرست از بکارگیری تکنیک و سرعت، و نیز تنظیمات نامانوس و ناملموس می رود، حضور چنین آثاری میتواند نقطه ی عطف و امیدی برای فضای امروز شنیده هایمان باشد.»

    شایان ذکر است که «سید وحید حسینی» کارگردان قطعه ی «به یاد بنان»، «محدثه گلچین عارفی» تدوینگر، «نفیسه افشاری» مجری طرح، «هادی شلالوند» تصویر بردار و «علیرضا نکو لعل تک» صدابردار و ترکیب کننده ی صدا، بوده اند.

    از اینجا می توانید این قطعه را به صورت آنلاین، از طریق سایت «بیپ تونز» مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید. (از اینجا دانلود کنید و آنلاین ببینید)

    https://musiceiranian.ir/?p=123731
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *