×
×

به آهنگسازی «ارشک رفیعی»

  • کد نوشته: 123160
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۳ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • موسیقی فیلم «حکایت عاشقی» به آهنگسازی «ارشک رفیعی»، جایزه ی بهترین موسیقی متن سیزدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم «ابوجا» کشور نیجریه را از آن خود کرد.
    +موسیقی فیلم «حکایت عاشقی» از فاجعه بمباران شیمیایی حلبچه الهام گرفته شده است

    به آهنگسازی «ارشک رفیعی»
  • asheghiموسیقی فیلم «حکایت عاشقی» به آهنگسازی «ارشک رفیعی»، جایزه ی بهترین موسیقی متن سیزدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم «ابوجا» کشور نیجریه را از آن خود کرد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سیزدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم ابوجا با حضور «محمد لیو» وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی دولت فدرال نیجریه در سالن سینمای «سیلوربرد» با اهدای تندیس ویژه ی جشنواره به برگزیدگان، خاتمه یافت و فیلم «تا آمدن احمد» ساخته صادق دقیقی به عنوان بهترین کارگردانی و «حکایت عاشقی» ساخته احمد رمضان زاده و تهیه‌کنندگی مسعود جعفری جوزانی به عنوان بهترین موسیقی متن که آهنگسازش «ارشک رفیعی» می باشد، از جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند. در این فستیوال که شاهد حضور بیشمار سینماگران و سفرای کشورها بود، «سعید امیدی» سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه، به نمایندگی از تهیه کننده فیلم های «حکایت عاشقی» و «تا آمدن احمد» تندیس ویژه ی جشنواره را دریافت کرد.

    شایان ذکر است که «ارشک رفیعی» آهنگساز فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده»، پیش تر، در خصوص ساخت اثر موسیقایی اش گفته بود که موسیقی این فیلم از فاجعه بمباران شیمیایی حلبچه الهام گرفته شده و داستان عاشقانه‌ای که از ابتدا تا انتها در فیلم جاری است برای وی جالب توجه و انگیزه بخش بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=123160
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *