×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 122391
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام مهر ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoتک آهنگ «پرواز» به آهنگسازی و خوانندگی «محمد معتمدی» که برای سریال «گشت ویژه» ساخته شده است، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی از روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می شود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • ۹۰۰-۹۰۰تک آهنگ «پرواز» به آهنگسازی و خوانندگی «محمد معتمدی» که برای سریال «گشت ویژه» ساخته شده است، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه موسیقایی «پرواز» از آثار تازه محمد معتمدی آهنگساز و خواننده موسیقی ایرانی که برای تیتراژ سریال تلویزیونی «پرواز» ساخته شده، با شعر بهمن محمدزاده و تنظیم افشین عزیزی در فضای مجازی منتشر شد.

    در این تک آهنگ میلاد عالمی ویولن و ویولن آلتو، مهراد عالمی ویولنسل و میلاد فرهودی میکس و مسترینگ دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

    مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی از روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می شود. در این سریال پلیسی که به مناسب هفته نیروی انتظامی در ۱۳ قسمت چهل دقیقه ای تولید شده، حمید گودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک نیت به عنوان بازیگر حضور دارند.

    محمد معتمدی در حالی قطعه «پرواز» را برای تیتراژ سریال «گشت ویژه» تولید کرده که طی ۶ ماه گذشته چند اجرای صحنه‌ای داشته است. محمد معتمدی در ماه خرداد قطعه «کویر» را با ترانه و آهنگسازی خودش منتشر کرد. همچنین یکی دیگر از پروژه‌های خبرساز او همکاری‌اش با مهیار علیزاده و فردین خلعتبری است. معتمدی در حال اجرای قطعاتی از ساخته‌های این دو آهنگساز مطرح است و حاصل همکاری این سه هنرمند اواخر پاییز یا اوایل زمستان در یک آلبوم منتشر خواهد شد.

    +دانلود «پرواز» محمد معتمدی برای سریال «گشت ویژه»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=122391
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *