×
×

۲۰ و ۲۱ مهرماه در خرم‌آباد

  • کد نوشته: 1219
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • دومین جشنواره نماهنگ رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در خرم‌آباد برپا می‌شود. اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به منظور ارج نهادن به توان‌مندی‌های موجود در زمینه ساخت نماهنگ با موضوع فرهنگ رضوی و فراهم آوردن بستری مناسب برای گردآوری و عرضه آثار و […]

  • دومین جشنواره نماهنگ رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در خرم‌آباد برپا می‌شود.
    اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به منظور ارج نهادن به توان‌مندی‌های موجود در زمینه ساخت نماهنگ با موضوع فرهنگ رضوی و فراهم آوردن بستری مناسب برای گردآوری و عرضه آثار و تشویق، معرفی و شناسایی استعدادها با هدف دست‌یابی به آثار فاخر و ارزشمند و مرتبط با فرهنگ رضوی، قصد دارد جشنواره سراج خراسان را با موضوع نماهنگ برگزار می‌کند.
    علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، آثار خود را در قالب دی‌وی‌دی یا وی‌سی‌دی به همراه یک قطعه عکس سه در چهار از سازنده اثر و بدون هیچ محدودیتی در تعداد آثار تا تاریخ ۲۰ شهریورماه ارسال کنند.
    بنابراین گزارش،‌ این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و سیره منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به‌ویژه امام رضا(ع)، گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام‌رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار برگزار می‌شود.
    برگزیدگان این جشنواره جوایز ۲۰ میلیون ریالی (برای اثر اول)، ۱۵ میلیون ریالی (برای اثر دوم)، ۱۰ میلیون ریالی (برای اثر سوم) و پنج میلیون ریالی (برای سه نماهنگ غیرحرفه‌ای دارای حداقل‌های فنی و کیفی) دریافت خواهند کرد. همچنین کلیه نماهنگ‌های راه‌یافته به بخش مسابقه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به شمارگان یک‌هزار نسخه تکثیر و توزیع خواهد شد.
    دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، دبیرخانه جشنواره سراج خراسان واقع است. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی اندیشه، پلاک ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها ارسال کنند.
    فرم فراخوان این جشنواره در وب‌سایت www.shamstoos.ir در دسترس علاقه‌مندان است.
    دومین جشنواره نماهنگ رضوی، ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۳۸۹ در خرم‌آباد مرکز استان لرستان برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1219
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *