×
×

در فیلمی به کارگردانی داوود بیگدل

  • کد نوشته: 121749
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • مهدی مقدم در جدیدترین فعالیت هنری خود جلوی دوربین داوود بیگدل رفت تا این کارگردان، آخرین سکانس خود را با بازی «مهدی مقدم» به پایان برساند. داوود بیگدل که به تازگی جدیدترین فیلم سینمایی خود را در بخش هنر و تجربه، مقابل دوربین برده بود، خبر از اتمام فیلمبرداری این مجموعه داد. تنهایی با حضور […]

    در فیلمی به کارگردانی داوود بیگدل
  • de00bbbabc75ca40a90c4d2a1937f062_lمهدی مقدم در جدیدترین فعالیت هنری خود جلوی دوربین داوود بیگدل رفت تا این کارگردان، آخرین سکانس خود را با بازی «مهدی مقدم» به پایان برساند.

    داوود بیگدل که به تازگی جدیدترین فیلم سینمایی خود را در بخش هنر و تجربه، مقابل دوربین برده بود، خبر از اتمام فیلمبرداری این مجموعه داد.

    تنهایی با حضور بازیگرانی نظیر نیلوفر شهیدی ،امیرمحمد زند، گیتی قاسمی، میرطاهر مظلومی و مهدی مقدم (خواننده) در بخش هنر و تجربه اکران می شود.

    این فیلم روایتگر داستان تنهایی دختری است که به خاطر مشکلات خانواده‌اش در راهی اشتباه قدم می‌گذارد و این راه اشتباه تا پایان قصه گریبان‌گیر او خواهد بود.

    مهدی مقدم در بخش‌هایی از این فیلم ترانه‌هایی را اجرا می کند.

    عوامل این فیلم را نیز محمدحسین گل‌فشان(تهیه‌کننده)، وحید مرادی (مجری طرح)، سعید عطایی (مدیرتولید)، عبد عبدی (تصویربردار)، دانیال شعاعی (طراح گریم)، مصطفی زندی (نویسنده) تشکیل می دهند.

    بیگدلی علاوه بر کارگردانی تدوین این اثر را نیز بر عهده دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=121749
       
    برچسب ها مهدی مقدم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *