×
×

اجرای موفق یک کنسرت تلفیقی

  • کد نوشته: 121119
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «دال» در تازه ترین کنسرت خود که شنبه شب ۲۷ شهریورماه در تالار وحدت تهران برگزار شد قطعات منتخبی از آثار گذشته اش را برای طرفدارانش اجرا کرد. گروه موسیقی «دال» در اولین کنسرت مستقل خود که شنبه شب ۲۷ شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد، قطعات منتخبی از آلبوم «گذر […]

    اجرای موفق یک کنسرت تلفیقی
  • گروه موسیقی «دال»

    گروه موسیقی «دال»

    گروه موسیقی «دال» در تازه ترین کنسرت خود که شنبه شب ۲۷ شهریورماه در تالار وحدت تهران برگزار شد قطعات منتخبی از آثار گذشته اش را برای طرفدارانش اجرا کرد.

    گروه موسیقی «دال» در اولین کنسرت مستقل خود که شنبه شب ۲۷ شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد، قطعات منتخبی از آلبوم «گذر اردیبهشت» را برای مخاطبان خود اجرا کردند.

    در این کنسرت که به تهیه کنندگی و برگزاری مجید روغنی و علی رضوی و کارگردانی هنری رضا موسوی با شکل و شمایلی متفاوت تر از کنسرت های این چند ماهه موسیقی برگزار شد، گروه با بهره گیری از فضای متفاوتی که کارگردان برنامه و گروه اجرایی در طراحی صحنه برای آنها تدارک دیده بود ۱۴ قطعه را برای طرفدارانش اجرا کرد. این در حالی است که استفاده از هنرهای تصویری و نمایشی در حوزه ایده پردازی، طراحی صحنه ویژه در حین اجرای هر یک از قطعات و چینش درست سازها در حوزه ترکیب بنده از جمله ویژگی های تازه ترین کنسرت گروه «دال» بود.

    «هفت شهر»، «طعم شیرین خیال»، «آن»، «بوم»، «گذر اردیبهشت»، «گنجشک»، «هنگ»، «در دست باد»، «قصه»، «آوازم را می رقصیدی»، «شعری که زندگی است»، «شکوفه های زیتون»، «لحظه ها را انتظارم» آثاری بودند که گروه «دال» در اولین کنسرت رسمی اش برای علاقه مندان ارائه داد. این قطعات برگرفته از آلبوم «گذر اردیبهشت» گروه دال بود که چندی پیش در بازار موسیقی منتشر شد و تاکنون جزو یکی از پرفروش ترین محصولات موسیقایی در حوزه موسیقی تلفیقی بوده است.

    امین هدایتی خواننده گروه «دال» که برخلاف برخی از خوانندگان هم نسلش در گروه های تلفیقی تمایلی به خودنمایی روی صحنه نداشت در انتهای اجرای یکی از قطعات ضمن تقدیر از علیرضا قربانی و همایون نصیری به جهت حضور در این کنسرت،  خطاب به تماشاگران گفت: امیدارم امشب همراه سایر اعضای  گروه خاطرات خوبی را برای شما بسازیم. به هر صورت اگر امروز توانستیم در تالار وحدت تهران کنسرتی را برگزار کنیم به جهت حمایت شماست.

    شایان شکرابی پیانو، آهنگساز و هم خوان، میلاد سعدی و یزدان بهمنی سازهای کوبه ای، غزل مهدوی شاعر و ترانه سرا، کیان پورتراب خواننده مهمان، امیرحسین کیان پور کُنا و لاکوتا، فرشاد رضایی گیتار باس، آرش آذر بالابان، ماکان خوی نژاد ویولنسل اعضای گروه «دال» در کنسرت شب گذشته را تشکیل می دادند. ضمن اینکه رضا موسوی طراح و کارگردان، ساناز رییسی ایده پرداز و مشاور کارگردان، سولماز مالک طراح گرافیک و ساخت تصاویر، امیر عبدی پردازش تصاویر و انیمیت، نگین شکیبا برنامه ریز، علی کوزه گر طراح نور، شروین عقیلی پخش تصاویر، منیر مولوی زاده ساخت آکسسوار، مهسا نعمت مدیر داخلی و وحید لشگری روابط عمومی دیگر عوامل کنسرت گروه «دال» بودند. عکس خبر از صمد امامی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=121119
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *