×
×

گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم رونمایی این اثر موسیقایی

  • کد نوشته: 120931
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoمراسم رونمایی از آلبوم «حرفی برای نگفتن» بابک قادری، عصر روز جمعه ۲۶ شهریور در فرهنگسرای ملل برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «پانیذ فرامرزی» را از این مراسم ببینید

    گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم رونمایی این اثر موسیقایی
  • مراسم رونمایی از آلبوم بابک قادری

    مراسم رونمایی از آلبوم بابک قادری

    مراسم رونمایی از آلبوم «حرفی برای نگفتن» بابک قادری، عصر روز جمعه ۲۶ شهریور در فرهنگسرای ملل برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بابک قادری خواننده، شاعر و آهنگسازی است که از سال ها قبل مورد توجه بسیاری از اهالی شعر و موسیقی ست و این آلبوم را هم از سال های قبل ساخته و در برخی مجامع فرهنگی و هنری و یا محافل مرتبط با موسیقی اجرا کرده بود اما این آثار منتشر نشد و حالا، این آثار شنیدنی را در قالب این آلبوم منتشر کرده است. کلیه اشعار و ملودی های این آلبوم ساخته خود بابک قادری ست و تنطیم آنها را هم مهران سراجیان، محمدبهزادی و سیاوش مطلبی انجام داده اند و مرتضی زمانیان هم صدابرداری این مجموعه را به عهده داشته است. دراین آلبوم نوازندگان مطرحی چون فیروز ویسانلو، ایمان جعفری چویان، پیام تونی و مهران سراجیان نوازندگی کرده اند، قطعه شقایق از این آلبوم هم کاری از کیومرث شمس است.

    برنامه رونمایی آلبوم حرفی برای نگفتن که در آن جمعی از هنرمندان مطرح موسیقی، ادبیات و سینما حضور داشتند، با بیست دقیقه تاخیر، در ساعت ۱۶:۲۰ شروع شد. بعد از پخش تیزر، علیرضا برنجی در غیاب مجری، اجرای برنامه را به عهده گرفت و پس از سلام و خوشامد گویی به میهمانان، برنامه به طور رسمی آغاز شد. پس از آن ابراهیم اسماعیلی اراضی شاعر، ترانه سرا و منتقد ادبی در پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به فضای ترانه و موسیقی امروز، حضور بابک قادری و تولید آلبومی از این دست را در این شرایط موهبت دانست. سپس علیرضا برنجی چند دقیقه ای در مورد آلبوم حرفی برای نگفتن و تفکر و حس تیم سازنده آن صحبت کرد. سپس آرش نصیری درباره آشنایی با بابک قادری و اجراهایش در برنامه هزارصدا و شکل سلوک خاص این شاعر و خواننده و توانایی های این خواننده در اجرای زنده و نحوه ی زندگی عارف گونه او صحبت کرد. در بخش بعدی استاد تورج شعبانخانی در پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تبریک به بابک قادری او را از نسل زحمت کشیده موسیقی خواند و اشاره کرد که مدت زیادی منتظر این اتفاق ماندیم و خوشحالم که سرانجام آلبوم حرفی برای نگفتن منتشر شد.

    پس از آن ویدیو کلیپ سنجاقک که یکی از قطعات این آلبوم است پخش شد و در بخش دوم علیرضا برنجی به رزومه کاری و آشنایی بابک قادری با دستگاه های موسیقی و ادبیات پرداخت و همچنین از دلایل وقفه ی ۱۰ ساله این آلبوم گفت. امین شاهرخی و استاد جاوید نیز در این برنامه صحبت کرده و از شخصیت بابک قادری و آشنایی با او گفتند.

    در پایان بابک قادری پس از تشکر از حضور میهمانان و عوامل تولید آلبوم کمی از روند تولید آلبوم صحبت کرده و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

    گفتنی ست در این مراسم، علاوه بر مهمانان و هنرمندانی که نام آنها رفت، مهدی زنگنه، علیرضا جمالی و جمعی دیگر از هنرمندان عرصه موسیقی و تاتر حضور داشتند.

    در آخرین برنامه هزارصدای پاپ که در روز دوم شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزارشده بود و در آن مهردادنصرتی، امیدحاجیلی و اهوراایمان به عنوان داور حضورداشتند، بابک قادری به عنوان خواننده مهمان دو قطعه از آثارش را اجرا کرد که اجرای فوق العاده اش مورد توجه تماشاگران و کارشناسان برنامه قرار گرفت. شما می توانید اجرای یکی از این قطعات را در اینجا ببینید.

    در ادامه عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس: پانیذ فرامرزی) را از این مراسم رونمایی ببینید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید.)

    https://musiceiranian.ir/?p=120931
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *