×
×

آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده مشهور ایرانی مقیم آمریکا

  • کد نوشته: 1207
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۶ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان – آریا کرنافی: اروین خاچیکیان آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده مشهور ایرانی مقیم آمریکا در Rock On که مستندی است درباره موسیقی راک، حضور خواهد داشت. به گزارش موسیقی ایرانیان، شهیار کبیری کارگردان مستند Rock On، پیش از این در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان، اسامی برخی از موزیسین های حاضر در این مستند را اعلام کرده بود که این بار و با اعلام نام اروین خاچیکیان بار دیگر مشتاقان موسیقی راک را غافلگیر کرد

  • موسیقی ایرانیان – آریا کرنافی: اروین خاچیکیان آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده مشهور ایرانی مقیم آمریکا در Rock On که مستندی است درباره موسیقی راک، حضور خواهد داشت.  به گزارش موسیقی ایرانیان، شهیار کبیری کارگردان مستند Rock On، پیش از این در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان، اسامی برخی از موزیسین های حاضر در این مستند را اعلام کرده بود که این بار  و با اعلام نام اروین خاچیکیان بار دیگر مشتاقان موسیقی راک را غافلگیر کرد.
    مخاطبین موسیقی ایرانی، اولین بار اسم وی را روی جلد آلبوم «نقاب» و بعد روی آلبوم «بی سرزمین تر از باد» سیاوش قمیشی به عنوان تنظیم کننده آلبوم دیدن، تقریبا قمیشی اولین ایرانی بود که فعالیت های خود را با اروین آغاز کرد و او را که سال ها به جامعه غیر ایرانی خدمت کرده بود به ایرانیان نیز شناساند.
    خاچیکیان که آثار زیادی برای بسیاری از هنرمندان ایرانی و غیر ایرانی تولید کرده، در آلبوم جدید گروه مشهور System of a down همراه سرپرست این گروه سرج تانکیان است و به عنوان نوازنده کیبورد نیز در این گروه حضور دارد.
    قابل ذکر است، مدتی پیش خاچیکیان گروه جدیدی را با نام «کارمندان» تاسیس کرده که  ترانه های این گروه به زبان فارسی است.

    به گفته شهیار کبیری کارگردان این مستند، Rock On بصورت کاملا تخصصی به مسائل حوزه موسیقی پرداخته و هیچگونه خط قرمزی را رد نکرده است، بر همین اساس، عوامل این مستند به دنبال اخذ مجوز و پخش رسمی آن به صورت قانونی در داخل ایران هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1207
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *