×
×

جشنی برای چکناواریان

  • کد نوشته: 119869
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • آرش اوستا با اشاره به تاسیس انجمن مستقل موسیقی بروجرد بیان کرد اول مهرماه مراسم زادروز لوریس چکناواریان در بروجرد برگزار می شود. آرش اوستا نماینده انجمن مستقل موسیقی بروجرد گفت: شهرستان بروجرد به زودی انجمن موسیقی مستقل خود را تاسیس می کند و در همین راستا روز گذشته یکشنبه ۱۴ شهریور ماه در جلسه […]

    جشنی برای چکناواریان
  • ۱۹۹۷۸۳۷آرش اوستا با اشاره به تاسیس انجمن مستقل موسیقی بروجرد بیان کرد اول مهرماه مراسم زادروز لوریس چکناواریان در بروجرد برگزار می شود.

    آرش اوستا نماینده انجمن مستقل موسیقی بروجرد گفت: شهرستان بروجرد به زودی انجمن موسیقی مستقل خود را تاسیس می کند و در همین راستا روز گذشته یکشنبه ۱۴ شهریور ماه در جلسه ای که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و پیشکوستان موسیقی بروجرد برگزار شد، برنامه ریزی شد تا انجمن مستقل موسیقی بروجرد ثبت و راه اندازی شود.

    وی ادامه داد: همچنین یک نفر از اعضای پیشکسوت و هنرمندان بروجرد، عضو انجمن موسیقی لرستان در شهر خرم آباد می شود.

    دبیر جشنواره «سورنای وحدت» بیان کرد: علاوه بر آن قرار است «مکتب موسیقی بروجرد» هم راه‌اندازی شود، چرا که بروجرد مکتب و شیوه نوازندگی خاص خود را دارد و باید به ثبت رسد. در این زمینه کارهای پژوهشی بسیاری انجام شده است و در همین راستا پیوند فرهنگی بروجرد با شهر شیراز رخ می دهد.

    وی توضیح داد: البته بروجرد از گذشته دارای مکتب موسیقی بود اما از این پس به صورت قانونی ثبت و ضبط می شود.

    اوستا در پایان گفت: در تلاش هستیم، مراسم زادروز لوریس چکناواریان موسیقیدان کشورمان روز یکم مهر ماه با هماهنگی و حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بروجرد برگزار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=119869
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *